2015-10-22, 13:16
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Har du missat förändringen? Nu måste du kolla reklam för varenda jämrans poäng... Ingenting gratis längre... Poängen får du dock tillgång till i samma stund du tryck in att du kollat färdigt reklamen.

Ja det har jag förstått men det verkar som att jag har spenderat upp alla mina poäng. Har noll poäng kvar. Eller jag kunde fylla på med 3 poäng och inte mer. Så har 3 allt som allt. Hur gör jag nu för att få in poäng? Står att jag måste ha Wifi så jag kan se reklam och fylla på. Undrar hur länge man måste vänta på att poängen fylls på automatiskt efter att dem har tagit slut?
Citera
2015-10-22, 16:20
Medlem
nån som fått snurr på det nya swipeAd ?,,har inte sett mer
om det,,156 p idag,,,
Citera
2015-10-22, 16:25
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
om det,,156 p idag,,,
intemycketsomfunkarpåWifogallsIngaenkäteralls
Citera
2015-10-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ja det har jag förstått men det verkar som att jag har spenderat upp alla mina poäng. Har noll poäng kvar. Eller jag kunde fylla på med 3 poäng och inte mer. Så har 3 allt som allt. Hur gör jag nu för att få in poäng? Står att jag måste ha Wifi så jag kan se reklam och fylla på. Undrar hur länge man måste vänta på att poängen fylls på automatiskt efter att dem har tagit slut?

Jo som det står om Wifi, du måste alltså koppla upp dig till ett ANNAT nät än Wifogs för att fylla på poängen via reklam! Reklamen drar mer datatrafik från ditt konto än det genererar i poäng! Helsnurrigt men sant...!
Och "automatiskt" är nog fel ord i sammanhanget..., poängen ska komma ditt konto tillgodo direkt när du tryckt in att du sett färdigt reklamen eller svarat på enkäterna. Men det fylls inte på några "automatiska" poäng per månad längre.
Senast redigerad av Gissa vem 2015-10-22 kl. 21:01.
Citera
2015-10-22, 21:13
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Jo som det står om Wifi, du måste alltså koppla upp dig till ett ANNAT nät än Wifogs för att fylla på poängen via reklam! Reklamen drar mer datatrafik från ditt konto än det genererar i poäng! Helsnurrigt men sant...!
Och "automatiskt" är nog fel ord i sammanhanget..., poängen ska komma ditt konto tillgodo direkt när du tryckt in att du sett färdigt reklamen eller svarat på enkäterna. Men det fylls inte på några "automatiska" poäng per månad längre.
Låter krångligt nu när jag är ganska vexj ;DMen ska nog gå att försöka läsa denna text jag med-
Citera
2015-10-22, 22:01
Medlem
Citat:
om det,,156 p idag,,,

swipeAD? Vad är det?
Nu blev det uppdelat på olika "sessioner" idag. Men bra mycket mer än 156 iaf, nog faktiskt i princip 300. Ganska struligt dock med reklam som hängde upp sig så man fick trycka på uppdatera.

Men, återigen, det jag tog upp häromdagen. Kör ni som INTE får 300 p knepet med flera flikar samtidigt? Jag ska ta och testa båda metoderna framöver få se om det gör någon skillnad.

Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
intemycketsomfunkarpåWifogallsIngaenkäteralls

Jodå. Sopade in en 376 p enkät om spel- och lotterivanor så sent som idag.
De (enkäterna) dyker faktiskt upp med ojämna mellanrum.
Citera
2015-10-22, 22:41
Medlem
jodå,fick 386 p nyss på enkäten,, nästan 2 mån,avgift
Citera
2015-10-23, 15:33
Medlem
Citat:
Men, återigen, det jag tog upp häromdagen. Kör ni som INTE får 300 p knepet med flera flikar samtidigt? Jag ska ta och testa båda metoderna framöver få se om det gör någon skillnad.

Blandning mellan flerfliksmetoden och lite (mycket lite) Alt-Tabba idag. Svårt att hålla exakt räkning..., men bra nära (om inte exakt) 300 p.
Citera
2015-10-23, 18:08
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
jodå,fick 386 p nyss på enkäten,, nästan 2 mån,avgift

Vi har några SIM i familjen. Vi har förskt oss på enkäter flera gånger om dagen sen de införde enkäterna för nån månad sen. Inte en enda har vi fått svara på.

Så det verkar trots allt inte fungera så bra. Det verkar högst osannolikt att just vår familj skulle vara utsatta för nån komplott av Wifog och Cint.
Citera
2015-10-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Vi har några SIM i familjen. Vi har förskt oss på enkäter flera gånger om dagen sen de införde enkäterna för nån månad sen. Inte en enda har vi fått svara på.

Så det verkar trots allt inte fungera så bra. Det verkar högst osannolikt att just vår familj skulle vara utsatta för nån komplott av Wifog och Cint.
jorå,lite segt är det att få dom,men brukar nästan få
en varje dag,har 3 simkort att fylla på,en är uppe i 9000 poäng
Citera
2015-10-23, 22:19
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
hoppas wifog inte går konkurs innan du hunnit surfa upp poängen
Citera
2015-10-25, 14:21
Medlem
Citat:

Det verkar vara ett riktigt heltidsjobb för dig.
Hur mycket tid lägger du ned på poängjakten?

Verkar nästan som ett sjukligt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in