2014-11-29, 23:36
Medlem
Lite oklar på vad jag tycker om den senaste ändringen. Bra att man kan fylla på med mer samtal. Men mindre bra att man måste börja samla direkt varje månad om jag fattar rätt.
Citera
2014-11-30, 02:48
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Lite oklar på vad jag tycker om den senaste ändringen. Bra att man kan fylla på med mer samtal. Men mindre bra att man måste börja samla direkt varje månad om jag fattar rätt.

Nej, man börjar inte om varje månad. Se Antons sammanfattning ovan.
Citera
2014-11-30, 14:49
Medlem
Swe1227s avatar
Nu får det fan i mig vara dags att kunna portera sitt nummer till wifog... Någon som vet nått/när?
Citera
2014-11-30, 19:59
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Nu får det fan i mig vara dags att kunna portera sitt nummer till wifog... Någon som vet nått/när?

kommer hinna lägga ner innan
Citera
2014-11-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
kommer hinna lägga ner innan

Vad händer med ens nummer om man har porterat över det till en operatör och dom konkar? Behöver ju inte hända men det vore ju skönt att ha kvar sitt nummer. Annars kan man ju bara ha två telefoner.
Citera
2014-11-30, 22:07
Medlem
Om inte någon annan operatör köper upp kundstocken, så dör numret antagligen. Så vitt jag vet har det aldrig hänt tidigare, så det är svårt att förutsäga.
B!
Citera
2014-12-01, 00:22
Medlem
Exonis avatar
Vad fan är detta? Fick bara 50 minuter och 50 sms denna månaden? Något som inte stämmer eller är det så i framtiden?
Citera
2014-12-01, 00:28
Medlem
50
50
100

här..

Undrar när surfen uppdateras.
Hoppades ju på kl 00:00 jag :P
Citera
2014-12-01, 00:41
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Vad händer med ens nummer om man har porterat över det till en operatör och dom konkar? Behöver ju inte hända men det vore ju skönt att ha kvar sitt nummer. Annars kan man ju bara ha två telefoner.

I de fall som funnits i Sverige, så har det varit två olika lösningar på det:

1. Kunderna informeras i god tid och uppmanas att portera sitt nummer till en annan operatör eller låta numret dö.

2. En annan operatör har köpt upp resterna av den nedlagda operatörens tillgångar, inklusive kundstock. Man fortsätter då som kund hos den nya operatören.
Citera
2014-12-01, 00:42
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Vad fan är detta? Fick bara 50 minuter och 50 sms denna månaden? Något som inte stämmer eller är det så i framtiden?

Minuter och antal sms ökar inte när man tittar på reklam heller. Det påstods ju i Wifog mailutskick.

Jag tror vi får ge oss till tåls, tills de trimmat in de nya rutinerna klart.
Citera
2014-12-01, 00:45
Medlem
KiMp4s avatar
Jag har inte fått något "nyhetsmail" från Wifog :S Känns som om jag missat någe!?
Får man sms och telefonsamtalsminuter när man kollar på reklamen? Någon la upp en bild på Fejjan där man ser att han fått det, jag får inge sådant iaf!
Citera
2014-12-01, 00:50
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiMp4
Jag har inte fått något "nyhetsmail" från Wifog :S Känns som om jag missat någe!?
Får man sms och telefonsamtalsminuter när man kollar på reklamen? Någon la upp en bild på Fejjan där man ser att han fått det, jag får inge sådant iaf!

En medarbetare på Wifog la tidigare upp informationen här i tråden också, se nedan:

Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Hej, nu när vi genomför vår ändring här på måndag så kommer påfyllnad av data fungera som vanligt och inte begränsas vid 1GB.
Den största skillnaden är att när ni har kollat på reklam så får ni 5 samtalsminuter och SMS som ni kan spara upp till 200 var (minuter/sms) varje månad.
Skulle ni inte använda alla minuter den månaden så sparas detta till nästa månad. Alltså kommer ni kunna ta tillgång till mer samtalsminuter och sms om ni aktivt använder Wifog!

Eftersom vi har en så bred skara kunder så kan det bli lite svårt att göra detta tydligt nog, men vi är säkra på att ni kommer att gilla denna ändring när ni väl får pröva på det!
Vi beklagar missförstånden och svarar gärna på era frågor så fort vi kan!

Hälsningar
Wifog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in