2013-12-04, 16:37
Medlem
Inge snack om att hon hittat en nu dick som hon har roligare med bla bla, mår tillräckligt dåligt, mår fan vidrigt!

1 veckar sen tog de slut på riktigt, vi har snackat lite, jag har varit arg, ledsen , förbannad, för att hon bara släppte allt och börjad prata med nya killar direkt, flirta, skicka bilder, intefan vet jag vad hon gör, de enda jag vet är att hon snackar med dom.

Jag sa till henne, "snälla ge de här lite tid så slipper jag må dåligt, ge mig en startsträcka och låt mig slippa höra att du flirtar med någon annan direkt nu"

Varför jag sa så var för att jag valde att gå, inte för jag ville men för att jag insåg att de aldrig skulle bli mer än att vi "träffas".

Vi var överen, men likt fullt förbannat så får jag reda på att hon snackar med en snubbe..
Ringde upp henne och sa något i stil med "va de det här jag va värd? Du kunde inte ha gjort som jag bad dig om?"

Hon blev sur och tyckte jag va dum som tyckte så.
Jag la på och vi har inte pratar mer,de var i förrgår.

Mår så dåligt, ska låta bli och kolla om de skriver, men jag är gemensam vän på fb me snubben hon har kontakt med så varje gång jag går in så ser jag att han är inne, så då antar jag väl att de sitter där och skickar massa skit..

Hon släppte mig som ingenting, hon vet att jag är knäckt men hon verkar ha gått obrydd ur de här!

Känner mig så lättutbytt, och att hon totalt skiter i mig.

vi träffades i 8 månader.

Desperat, panik, ångest, försöker sluta tänka men de går inte.
sen är jag på jobbet, kan inte jobba!

Hurlänge kommer de va såhär?
Känns inte som det kan bli värre,gör seriöst ont i hjärtat.
Citera
2013-12-04, 16:41
Medlem
tzjs avatar
Så är det här i livet. Hur lite du än tror det just nu så kommer du komma över det. I början gör det som mest ont.

Det är bara att gå igenom skiten. Många kan ge tips på hur du lättare skall ta dig igenom det, men det är så individuellt att du får hitta något du själv mår bättre av helt enkelt. Men att hålla sig sysselsatt är alltid en bra grej. Försök lägga dina tankar på annat än det som sårar dig.

Så fort man släpper någon nära inpå livet, så riskerar man att känna som du gör nu. Är det värt det? Inte enligt mig. Mig kommer ingen nära. Jag vill inte ha ont i hjärtat igen.

Lycka till, och jag hoppas du kommer över det snart.
Citera
2013-12-04, 16:46
Medlem
NovaOculuss avatar
Säg upp kontakten med ditt ex så slipper du spela en frivillig offerroll.

Förmodligen är detta ett sätt att reparera sig och inget permanent kommer utav det.

Gå vidare och lycka till.
Citera
2013-12-04, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Så är det här i livet. Hur lite du än tror det just nu så kommer du komma över det. I början gör det som mest ont.

Det är bara att gå igenom skiten. Många kan ge tips på hur du lättare skall ta dig igenom det, men det är så individuellt att du får hitta något du själv mår bättre av helt enkelt. Men att hålla sig sysselsatt är alltid en bra grej. Försök lägga dina tankar på annat än det som sårar dig.

Så fort man släpper någon nära inpå livet, så riskerar man att känna som du gör nu. Är det värt det? Inte enligt mig. Mig kommer ingen nära. Jag vill inte ha ont i hjärtat igen.

Lycka till, och jag hoppas du kommer över det snart.

Det här lär jag inte glömma på ett tag, oavsett när jag kommit över de så vill jag aldrig mer känna såhär, hellre utan en kvinna än att bli såhär lessen igen..

Mår illa, sjukt att man kan få fysiska problem av psykisk smärta, mår illa, tryck över bröstet, panik känslor, ångest, rastlöshet,svettningar!!
Citera
2013-12-04, 16:48
Medlem
RadikalFails avatar
Det var du som gjorde slut?

Jag anser att var det så så har du absolut ingen rätt att gnälla om vad hon gör.
Alla människor gör sina val och gör hon på detta viset så är det bara acceptera.

Ja tills du har tappat känslorna.
Citera
2013-12-04, 16:48
Medlem
tommybolins avatar
Du har en jobbig period framför dig, helt klart. Men du ska veta att det BLIR BÄTTRE! Hur hopplöst allt känns just nu så kan jag lova dig att det kommer ordna sig. Åtta månader är inte en jättelång tid i ett förhållande, det betyder dock inte att man inte kan ha väldigt starka känslor. Men stegvis kommer du må bättre, och en dag kommer du bara inse att det inte är värt att må dåligt på grund av någon som spelar ett oschysst spel vilket hon verkar har gjort.

Angående hennes sätt att agera, så vill jag påstå att många tjejer gör så där. Min teori är att kvinnor ofta grubblar, funderar, tar beslut och går vidare innan själva förhållandet är över. Alltså, redan när de gör slut så har de gått vidare och kommit över oss. Så medan vi män sörjer en tid efter förhållandet så har de redan gått igenom den fasen. Det kanske låter som en fullkomligt banal idé, men mina erfarenheter säger att det stämmer i alla fall i de förhållanden jag har haft.

Med andra ord, skit i vad fan hon sysslar med i dagsläget. Bryt ihop och kom igen. Du hittar alltid någon ny.
Citera
2013-12-04, 16:49
Medlem
Jokerswes avatar
Ja, den kängan har man fått smaka på fast fem gånger värre.
Men jag lärde mig en ordentlig läxa, jag växte och gick ur det starkare än någonsin.
Det är livet, man kommer få smaka på en dänga om och om igen, det går inte att undvika.
Intala dig själv att det är inte värt att lägga tankarna på någon som inte vill ha dig.
Som slänger iväg dig som en använd kondom. Ingen ska få trampa på dig även om det är någon man tycker väldigt mycket om.
Dags att ta sig i kragen, blocka på sociala medier och se henne som en vinst. Jag menar, ni träffades ju ändå i 8 månader

Med tiden så kommer "kärlekskänslorna" gå över till avsky som i sin tur kommer få dig att se hennes brister och den hon verkligen är utan att vara förblindad av kärleken.
Citera
2013-12-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zExe
Inge snack om att hon hittat en nu dick som hon har roligare med bla bla, mår tillräckligt dåligt, mår fan vidrigt!

1 veckar sen tog de slut på riktigt, vi har snackat lite, jag har varit arg, ledsen , förbannad, för att hon bara släppte allt och börjad prata med nya killar direkt, flirta, skicka bilder, intefan vet jag vad hon gör, de enda jag vet är att hon snackar med dom.

Jag sa till henne, "snälla ge de här lite tid så slipper jag må dåligt, ge mig en startsträcka och låt mig slippa höra att du flirtar med någon annan direkt nu"

Varför jag sa så var för att jag valde att gå, inte för jag ville men för att jag insåg att de aldrig skulle bli mer än att vi "träffas".

Vi var överen, men likt fullt förbannat så får jag reda på att hon snackar med en snubbe..
Ringde upp henne och sa något i stil med "va de det här jag va värd? Du kunde inte ha gjort som jag bad dig om?"

Hon blev sur och tyckte jag va dum som tyckte så.
Jag la på och vi har inte pratar mer,de var i förrgår.

Mår så dåligt, ska låta bli och kolla om de skriver, men jag är gemensam vän på fb me snubben hon har kontakt med så varje gång jag går in så ser jag att han är inne, så då antar jag väl att de sitter där och skickar massa skit..

Hon släppte mig som ingenting, hon vet att jag är knäckt men hon verkar ha gått obrydd ur de här!

Känner mig så lättutbytt, och att hon totalt skiter i mig.

vi träffades i 8 månader.

Desperat, panik, ångest, försöker sluta tänka men de går inte.
sen är jag på jobbet, kan inte jobba!

Hurlänge kommer de va såhär?
Känns inte som det kan bli värre,gör seriöst ont i hjärtat.

Antingen hade hon inte känslor, eller så hade hon inte viljan, eller så tröstar hon sig,

Varför sticker du inte ut och roar dig med lite ny fitta?
Citera
2013-12-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Det var du som gjorde slut?

Jag anser att var det så så har du absolut ingen rätt att gnälla om vad hon gör.
Alla människor gör sina val och gör hon på detta viset så är det bara acceptera.

Ja tills du har tappat känslorna.

Gjorde slut, vi träffades i 8 månader och på slutet gjorde jag fan allt för henne och hon pissade på mig, försökte avsluta de snyggt, så att de slapp gå längre, men kvinnor är tydligen känslolösa as.
Citera
2013-12-04, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daahman
Antingen hade hon inte känslor, eller så hade hon inte viljan, eller så tröstar hon sig,

Varför sticker du inte ut och roar dig med lite ny fitta?

Viljan hade hon verkligen inte, inte känslorna heller verkade de som, tröstar sig gör hon inte för hon är inte ett dugg ledsen, tvärt om verkar hon tycka de är ganska skönt!

Jag kan få fitta om jag vill de, men justnu utstrålar jag nog inte så mycket pondus. Jag har svårt att tänka tanken på att ligga med någon annan JUSTNU, sen vet jag av erfarenhet att knulla bort exet funkar inte för mig, blir bara äcklad efteråt.
Citera
2013-12-04, 16:58
Medlem
dunias avatar
Det bästa du kan göra är att bara gå vidare med ditt liv. Låt henne inte få lyckan att se att du lider på grund av henne. Keep ya head up..

Börja läsa böcker igen? I bet att du inte har gjort det på länge Gymma mer, bättre, fokusera på dina livsmål. Du är ung, vad kan du vara? Inte en dag över 22. Sätt upp mål i livet och skratta åt ditt misstag att du gav henne hela 8 månader av ditt liv. Never again, right?
Citera
2013-12-04, 17:00
Bannlyst
Är det slut så är det slut. Vem hon träffar nu har du inte med att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in