2013-12-04, 14:41
Medlem
Jag har aldrig hittat någon särskilt bra fuktkräm överhuvudtaget, antingen så återfuktar den inte alls eller så är den för fet och lägger sig som en mask över hela ansiktet.
Har provat loreals garnier nåt och biotherm, nivea, make up stores.

Någon som vet en bra?
Citera
2013-12-04, 14:57
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Det finns så otroligt många, och det är svårt att ge något tips. Det beror ju helt på din hudtyp.
Min erfarenhet säger att Diors hudvård öht är jättebra, men som sagt det beror på typ av hud och vad man är ute efter.

Det är i stort sett så att det som skiljer en nattkräm från dagkräm är just att nattkrämen är fetare och mer återfuktande. Om det inte känns bekvämt med en fetare nattkräm, så kan du lika gärna använda din dagkräm som nattkräm.
Det gör jag eftersom det egentligen inte finns någon anledning att investera i en dyr nattkräm. Dagkrämen gör ett lika bra jobb på natten som på dagen.
Citera
2013-12-04, 14:58
Medlem
plastartiklars avatar
Jag tycker Cliniques Turnaround Overnight är bra! Kostar en del men om man frågar snällt brukar man kunna få ett prov på Kicks och Åhléns
Citera
2013-12-04, 15:19
Medlem
Tackar för tipsen tjejer!

Får smita in på olika Åhléns och be om exemplar på nattkrämer att testa haha.
Kanske blir till att köpa diors eller cliniques sen då.
Citera
2013-12-04, 15:29
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl
Tackar för tipsen tjejer!

Får smita in på olika Åhléns och be om exemplar på nattkrämer att testa haha.
Kanske blir till att köpa diors eller cliniques sen då.

Fundera på om du verkligen behöver en extra kräm för natten dock. Men be om att få prov på både dagkräm och nattkräm när du ändå är i farten, så att du kan jämföra dag/natt.
Citera
2013-12-12, 00:42
Medlem
dermoshop.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här