Jag har under mina 21 medicinerat med conserta i ca 11 av dom, har adhd och damp.
Jag fungera normalt i samhället, har barn , lever själv och jobbar.
Dock så har jag nästan ständigt ångest, som går upp och ner, i perioder mår jag bra, har lite mindre ångest, andra stunder har jag panikångest och kämpar i veckor för att kunna sköta jobb och hemmet, jag börjar lessna.
Psykiatrin erbjuder mig inga antidep, eller ångest dämpand, antar att de har med min ålder att göra, men jag börjar bli arg, arg att jag aldrig får må bra, och att sköterskorna och läkarna på psyk hela tiden säger att jag bara ska gå i terapi! Jag går i terapi, men jag behöver ha något som lugnar min ångest, ligger och gråter för jag har så ont i bröstet,jag är så fylld med ångest, detta är under de mörka stundrna, men det går inte en dag utan ångest även under de bra periodrna heller..
tänkte fråga er här, vad finns det för ångestdämpande som verkar snabbt och vad finns det för antidepp?
Vet bara en bekant som fick xanor, dock har jag fått erbjudande att ta en men har låtit bli, gillar egentligen inte benso, har hört så mycket dåligt om de.