• 2
  • 3
2013-12-05, 18:15
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Det innebär att datorn åter försätts i det skicket den var i när du startade den för första gången .

Du har väl någon sorts licens som du kan använda i Office fallet , licensnyckel - produktnyckel e.t.c .
Har du betalt så kan du ju få ett nytt hursomhelst på något sätt ifrån leverantören , hör med dem , hur skulle annars folk få tillbaka programmet vid t.e.x HD krascher ?

Kanske göra en egen kopia till en extern HD , usb ?... som du sen återinstallerar in i datorn .

Orsaken till mitt förslag är ju för att bli av med det som jag tänker kan vara ett problem orsakat av 8.1 updateringen , vilket inte nödvändigtvis MÅSTE vara så .
Jag har själv inte w 8 men går det inte bara att avinstallera uppdateringen på samma sätt som i w7 och sen se om det blir bättre , eller tala med verkstaden ! ?

Jo just ja , hade du W8 på datorn från början ?

Kollade runt lite på nätet och det verkar som om det inte går att gå tillbaka till 8.0 ifrån 8.1 med mindre än att man har installations skivor för 8.0 trots att man har en laptop med återställnings partition .
Jo jag hade W8 från början, är det alltså bra eller dåligt?

Nå, jag mejlade Asus-supporten nu och ska se vad de har att säga. Tack för all hjälp!
Citera
2013-12-05, 18:34
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Dufva1
Jo jag hade W8 från början, är det alltså bra eller dåligt?

Nå, jag mejlade Asus-supporten nu och ska se vad de har att säga. Tack för all hjälp!

Nja , det spelar ingen roll längre eftersom det tydligen inte går att återställa till W 8.0 .

Mejla ?...ringa och prata med dem är det enda raka , helst med samma person hela tiden .
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in