Citat:
Ursprungligen postat av
CrazyMimmi
Hjälp, har jag klantat till det alldeles, eller går det att fixa?
Var i ett förhållande innan som inte alls kändes bra, och hade redan bestämt mig för att göra slut.
Till saken hör att jag träffade en kille över nätet (vilket min dåvarande pojkvän var okej med, så länge de var vänskap endast), sagt och gjort drog jag till nätet killen.
Killen började snacka, när han sen fick veta att jag hade pojkvän så blev han som förbytt och det verkade mest som att han ville att jag skulle gå direkt.
Han försökte också locka mig till sängen och tyckte jag mycket tråkig som inte gick med på detta. För jag ville göra slut först.
(Ska tillägga att jag aldrig var otrogen mot min före detta)
Hur får jag han intresserad igen? Eller är det helt kört?

Hmm, jag tycker du gjorde rätt, även om jag sj inte hade gjort så (hade gjort slut först innan jag ens började prata me folk på nätet) men alla är ju olika. Gillar att du fick godkännande av killen först, det visar på karaktär iaf!
Känns det inte bra ska man ju inte stanna, men denna nät killen blev nog förvånad o besviken... Det är inte direkt ovanligt att tjejer playar en på nätet liksom, många ggr får man veta att hon har kille, å då tänker man "är hon otrogen mot honom e risken stor att hon gör det mot mig med"
I detta fallet försökte han väl desperat få lite ligg iaf... Han verkar inte ha karaktär o kvalitet över huvud taget, även om jag tycker du gör fel som pratar me folk på nätet när du har kille innan du gjort slut, så har du ändå mer karaktär än denna snubben.
Jag tycker, för din skull att du inte ska bry dig om honom, dumpa din nuvarande o börja prata med ANDRA killar, dvs inte denna snubben utan någon helt ny, då det finns bra mkt bättre snubbar... En vettig person som vill ha något seriöst och har lite självkänsla o egenvärde blir inte så desperat som honom.