2013-12-03, 05:50
Medlem
CrazyMimmis avatar
Hjälp, har jag klantat till det alldeles, eller går det att fixa?

Var i ett förhållande innan som inte alls kändes bra, och hade redan bestämt mig för att göra slut.
Till saken hör att jag träffade en kille över nätet (vilket min dåvarande pojkvän var okej med, så länge de var vänskap endast), sagt och gjort drog jag till nätet killen.
Killen började snacka, när han sen fick veta att jag hade pojkvän så blev han som förbytt och det verkade mest som att han ville att jag skulle gå direkt.
Han försökte också locka mig till sängen och tyckte jag mycket tråkig som inte gick med på detta. För jag ville göra slut först.
(Ska tillägga att jag aldrig var otrogen mot min före detta)

Hur får jag han intresserad igen? Eller är det helt kört?
Senast redigerad av CrazyMimmi 2013-12-03 kl. 05:53.
Citera
2013-12-03, 07:39
Medlem
toczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyMimmi
Hjälp, har jag klantat till det alldeles, eller går det att fixa?

Var i ett förhållande innan som inte alls kändes bra, och hade redan bestämt mig för att göra slut.
Till saken hör att jag träffade en kille över nätet (vilket min dåvarande pojkvän var okej med, så länge de var vänskap endast), sagt och gjort drog jag till nätet killen.
Killen började snacka, när han sen fick veta att jag hade pojkvän så blev han som förbytt och det verkade mest som att han ville att jag skulle gå direkt.
Han försökte också locka mig till sängen och tyckte jag mycket tråkig som inte gick med på detta. För jag ville göra slut först.
(Ska tillägga att jag aldrig var otrogen mot min före detta)

Hur får jag han intresserad igen? Eller är det helt kört?

Hmm, jag tycker du gjorde rätt, även om jag sj inte hade gjort så (hade gjort slut först innan jag ens började prata me folk på nätet) men alla är ju olika. Gillar att du fick godkännande av killen först, det visar på karaktär iaf!
Känns det inte bra ska man ju inte stanna, men denna nät killen blev nog förvånad o besviken... Det är inte direkt ovanligt att tjejer playar en på nätet liksom, många ggr får man veta att hon har kille, å då tänker man "är hon otrogen mot honom e risken stor att hon gör det mot mig med"

I detta fallet försökte han väl desperat få lite ligg iaf... Han verkar inte ha karaktär o kvalitet över huvud taget, även om jag tycker du gör fel som pratar me folk på nätet när du har kille innan du gjort slut, så har du ändå mer karaktär än denna snubben.

Jag tycker, för din skull att du inte ska bry dig om honom, dumpa din nuvarande o börja prata med ANDRA killar, dvs inte denna snubben utan någon helt ny, då det finns bra mkt bättre snubbar... En vettig person som vill ha något seriöst och har lite självkänsla o egenvärde blir inte så desperat som honom.
Citera
2013-12-03, 09:34
Medlem
Dr.Engis avatar
Han vill se dig otrogen som gör honom upphetsad. Han utnyttjar dig. Din pojkvän kommer aldrig förlåta dig den du är.

Tro mig, du är vilse och bitch.
Citera
2013-12-03, 14:25
Medlem
LarryBirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Engi
Han vill se dig otrogen som gör honom upphetsad. Han utnyttjar dig. Din pojkvän kommer aldrig förlåta dig den du är.
Jag gissar på något liknande. Han var nog inte ute efter ett förhållande eller så, snarare att bara få ligga.
Citera
2013-12-03, 15:03
Medlem
Tror som de andra här att han bara var ute efter ett enkelt ligg. Så du ska nog inte göra några vidare ansträngningar gällande den killen.

Därutöver är det ju varningsklockor från två håll. För det första, som kille (i alla fall utifrån mig själv), så är inte en tjej man vet varit otrogen något flickvänsmaterial. Nu var du ju inte otrogen, så bra det då.

För det andra undrar man ju hur du fortsatt kan vara intresserad av en kille som ville att du skulle vara otrogen och verkade helt okej med otrohet. Ser du verkligen det som pojkvänsmaterial?

Sist men inte minst, är det svinigt av dig att börja träffa andra när du fortfarande är i ett förhållande, även om förhållandet är på väg utför och du har för avsikt att avsluta det. Gör det först då innan du börjar träffa nya killar.
Citera
2013-12-03, 16:16
Bannlyst
Så ni har snackat ett tag och du har inte berättat att du har pojkvän. Du kommer dit, för att ligga antar väl han men då helt plötsligt från ingenstans tar du upp att du har pojkvän...Vad du ens gör där då undrar nog både han och vi.
Ja det är nog ganska stenkört. Get your shit togheter för fan för även om du inte låg med han så agerar du sjukt opålitligt.
Citera
2013-12-03, 17:45
Medlem
CrazyMimmis avatar
Jag var aldrig otrogen oc trodde inte denna killen hade missat saker från detta stället vi chattade på. Då jag lagt upp massa grejer om mitt ex. å trodde han visste.
I vilket fall som så gjorde jag slut med killen som jag var tillsammans med dagen efteråt. Och sedan hörde jag av mig till denna någon dag efteråt och berättade att jag var singel vilket han verkade gilla. När jag kom och och frågade om vi skulle hitta på något så behagade han knappt ens att svara.
Trodde inte heller att de skulle sluta riktigt så här.
Finns de några möjligheter att bevisa för han att jag inte är sådan här egentligen? Eller ska jag bara dra vidare? Förstår ju om han blev chokad.. :S
Citera
2013-12-03, 17:57
Medlem
Dra vidare, det finns fler fiskar i sjön. Killen verkar ju inte vara så intresserad längre, så han kan ju också mycket väl gått vidare redan.
Citera
2013-12-03, 18:01
Medlem
speedygonsalezs avatar
Har du bestämt dig för att dumpa din grabb, varför i helvete fiskar du efter annat innan du gjort det?

Lär dig att klara av ensamhet och sluta dra ut på ett förhållande du inte vill vara i bara för att det inte finns någon annan.. för antar det är så du tänker.
Citera
2013-12-03, 20:18
Medlem
CrazyMimmis avatar
Tack =)
Ni alla har rätt.
Och ja jag ve att jag klantade till mig, och får leva med detta. Så dags att sluta grubbla och gå vidare =)
Citera
2013-12-03, 20:45
Medlem
Katzyns avatar
Men asså, det kanske är jag som chockerande nog är konservativ, men antar man verkligen att en kille man träffat på nätet och som man sen ska träffa IRL i dennes hem är ute efter vänskap?

I den mån man alls träffar kompisar via nätet på det sättet så är det väl kring gemensamma intressen eller för att ha någon att göra något särskilt med? Typ gå på en hobbymässa? Varför träffar man en "kompis" för att "hänga med" via nätet om man inte är extremt ensam och desperat?

Sen hör det väl till vanligt sunt förnuft att inte träffa en nätbekantskap första gången ensamma i dennes hem?
Citera
2013-12-03, 22:00
Medlem
Zikniks avatar
Ja du verkar ju inte vara gjord för relationer TS.
Låt nu bli att lura i killar att du är något annat än en billig slampa så blir det "bra".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in