Citat:
Ursprungligen postat av
OleYeller
I amningshatarens fall så belyses ju hela problemet: Det är så lätt att sitta där hemma och hata. Den lilla mammapojken vet ju noll och intet om något här i livet och ändå så ska han tvunget dra in billiga poänger genom likes och tummar upp oavsett hur oskön tonen blir.
Att efterfråga personuppgifter för att kunna fortsätta trakassera är nog något han gör i förbifarten medans det egentligen är ganska grovt. Hoppas att programmet kan få idioterna att tänka till lite.
I övrigt så är programmet rätt dåligt. Oftast ett antiklimax då det är rätt klent hat och blurrade fejjor. Antar att det är rätt svårt att hitta riktiga hatare.
Det är sånt som ofta stör mig på nätet. Små skitungar som inte har en aning om hur livet fungerar, men lever i nån tro att de är så himla världsvana.
Det kan tyckas ganska simpelt, och detta fallet var inte så grovt i mitt tyckte. Men principen stör mig som f-n. Vad vet en 18årig kille om amning!?!
Samma sak går om och om igen. Omogna typer som vräker sig ur skit de inte har en aning om.
Det måste inte falla under kategorin näthat eller troll. Utan i relativt vanliga diskussioner på nätet så finns det massor med folk som Måste tycka nåt. Kör Stenhårt på sin linje, men egentligen inte alls är insatta i det hela.
Det kan t.ex. va en yrkesgrupp man stör sig på eller liknande. Man anser sig blivit illa behandlad en gång, och nu driver man igång nåt korståg mot tusentals människor för att spy ut sitt hat.