Citat:
Tro mig Nordenseeds har sått många frön innan dom hittade sina föräldrar till sina strains.
Och tro mig om du sår 100 frön från tex Sensiseeds white widow så kommer du hitta en keeper som mäter sig med alla elite clones från Usa.
Och om cali connection, inget fel på deras frön men dom har haft väldiga problem med hermisar och autoblommande men det ska vara fixat nu. Men swerve är ett arsel.
Sensiseeds är en utav de ledande seedbankerna och är legender så självklart får du bra weed utav deras frön.. Dom har WW original clone så självklart blir det super blommor. WW's genetik är inte europeisk utan från andra sidan jorden.
Dvs vill dom odla den bästa white widown i USA väljer dom absolut en seedbank från europa.
Varför det inte finns några dåliga reviews av nordenseeds tror ja dock beror på att det mest är nybörjare som kör deras seeds och vet inte vad dom ska klaga på.. får du ut 50g från norden hade du absolut kunnat få ut ett par hundra g från en annan bank. Tro mig genetik är ALLT!
Jag vet vad du pratar om ang. cali och allt är fixat nu och jag håller med dig, swerve är en idiot men han har fortfarande kloner på de flesta stora original strainsen och har bland de bästa strainsen på marknaden.
MVH