2021-02-21, 20:38
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philliam
Hej,

Sitter med ett FIFA 18 på PS4 och vill spela vänskapsmatch via nätet men nås av detta meddelande. Trodde jag var inloggad. Hur fixar jag detta?

”För att komma åt nätfunktionerna i det här spelet måste du vara inloggad på ditt Sony Entertainment Network-konto och EA-servrarna”

Tacksam för hjälp!

Har du PS+ då som är aktivt ?
Citera
2021-02-25, 07:30
Medlem
Alla som har PS plus kommer få Playstation collection till PS4 som tidigare PS5 användare fick, därför ingen utannonsering av mars-spelen igår.
Citera
2021-02-25, 19:22
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayko
Alla som har PS plus kommer få Playstation collection till PS4 som tidigare PS5 användare fick, därför ingen utannonsering av mars-spelen igår.
Vart hittar du detta? Hittar nämnligen ingenting om just detta. Bara ett rykte eller? Kikade in listan och den är ju inget speciellt för någon som redan varit med under PS4 eran. Visst nya spelare har väl nytta av det men har man varit någorlunda aktiv har man ju, om inte alla åtminstone 9/10 av spelen. Själv har jag alla som jag är intresserad av, möjligen Resident evil 7 som skulle locka.
Citera
2021-02-26, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Vart hittar du detta? Hittar nämnligen ingenting om just detta. Bara ett rykte eller? Kikade in listan och den är ju inget speciellt för någon som redan varit med under PS4 eran. Visst nya spelare har väl nytta av det men har man varit någorlunda aktiv har man ju, om inte alla åtminstone 9/10 av spelen. Själv har jag alla som jag är intresserad av, möjligen Resident evil 7 som skulle locka.
Någon på twitter som sa att det var fallet. Kan vara fejk men kan komma en nyhet inom kort då ps plus spelen för mars ej släpptes på onsdag vilket alltid inträffar.
Citera
2021-02-26, 01:23
Medlem
Dan88s avatar
Citat:

Då måste PS5 ägarna få något extra.
Citera
2021-02-26, 10:04
Medlem
Fangfaces avatar
Har för mig jag läste nånstans om någon läcka som hävdade att FF7 Remake blir ett av PS+ liren i mars.
Citera
2021-02-26, 18:58
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Har läst det ryktet också men FF7 utannonserades ju igår till PS5. Vore ju direkt korkat att släppa en gratis ps4 version då det är en free upgrade till ps5 sen.

Edit: Kanske stämmer ändå med senaste rykterna men då får man ingen gratis uppdatering till PS5 med den versionen isåfall. Har ju redan spelet så skitsamma för egen del Remnants of ashes lockar väl inte speciellt heller.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2021-02-26 kl. 19:01.
Citera
2021-02-26, 20:48
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Har läst det ryktet också men FF7 utannonserades ju igår till PS5. Vore ju direkt korkat att släppa en gratis ps4 version då det är en free upgrade till ps5 sen.

Edit: Kanske stämmer ändå med senaste rykterna men då får man ingen gratis uppdatering till PS5 med den versionen isåfall. Har ju redan spelet så skitsamma för egen del Remnants of ashes lockar väl inte speciellt heller.

Remnants of Ashes är rätt bra faktiskt. En blandning av RE och Dark Souls shooter.
Citera
2021-02-26, 20:52
Medlem
Citat:

Sjukt nice om det stämmer, då känns det inte så dåligt ändå att spela på PS4 Pro i ett år till.
Citera
2021-03-18, 12:27
Medlem
Är det någon som vet om det är möjligt att överföra en offline-safe som är utan PSN till en annan profil som har en aktiv PSN med plus? Jag skulle vilja ha ACO på min aktiva profil.
Citera
2021-03-18, 12:45
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Är det någon som vet om det är möjligt att överföra en offline-safe som är utan PSN till en annan profil som har en aktiv PSN med plus? Jag skulle vilja ha ACO på min aktiva profil.

Nä går inte föra över mellan olika profiler.
Citera
2021-03-18, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Nä går inte föra över mellan olika profiler.

Ok tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in