För 2 dar sen så rökte jag och några polare på, jag och en polare delade på en joint. Typ 5 minuter senare börjar jag känna av. Det börjar bli värre och värre till en punkt då jag förlorar realitetsgreppet. Jag stirrar blankt på mina polare, vid dehär laget mår jag inte bra alls. Tiden går jävligt sakta och "ruset" blir min realitet. Jag försöker övertala mig ett par gånger att det är jointen som gör sin grejj och att allt kommer bli bra igen när det är över, fast efter några sekunder så åker jag in i den här "moden" igen där jag inte vet vad som är verklighet typ som om att jag drömmer. Känslan är obeskrivlig, känns som att de var värsta berg o dalbana av känslor, typ 1 minut är jag depp, 1 minut senare är jag nojjig och 1 minut efter det skrattar jag. Fast när effekten var som starkast (i början) så var det bara obehagligt och deprimerande, då stirrade jag också blankt på mina polare o fattade inte nått alls.
När jag började få tillbaka medvetandet så var det typ största lättnandet nånsin. Man börjar typ komma ihåg allt då, fast jag var fortfarande bäng. Men det va inte lika starkt. Asså typ känslan man får där är så jävla skönt, man vet liksom att man kmr nyktra till senare. Märkte också att mina kompisar var jävligt pratsamma under stunden fast jag håller oftast allt för mig själv.
Det var typ andra gången jag rökte marijuana och det blev sådär förra gången jag rökte på också minns jag.
Vad jag undrar är om marijuana har en annan påverkan på mig än andra. För polarna blev inte alls som jag blev. Det var en annan kille som snea rejält han också fast han sa att han inte tappa realitetsgreppet när jag frågade honom. Eller tog jag för mycket bara helt enkelt?
Jag är 178 cm lång o rätt så smal jag antar att det är rätt så enkelt för mig att ta för mycket helt enkelt , vad säger ni?
När jag började få tillbaka medvetandet så var det typ största lättnandet nånsin. Man börjar typ komma ihåg allt då, fast jag var fortfarande bäng. Men det va inte lika starkt. Asså typ känslan man får där är så jävla skönt, man vet liksom att man kmr nyktra till senare. Märkte också att mina kompisar var jävligt pratsamma under stunden fast jag håller oftast allt för mig själv.
Det var typ andra gången jag rökte marijuana och det blev sådär förra gången jag rökte på också minns jag.
Vad jag undrar är om marijuana har en annan påverkan på mig än andra. För polarna blev inte alls som jag blev. Det var en annan kille som snea rejält han också fast han sa att han inte tappa realitetsgreppet när jag frågade honom. Eller tog jag för mycket bara helt enkelt?
Jag är 178 cm lång o rätt så smal jag antar att det är rätt så enkelt för mig att ta för mycket helt enkelt , vad säger ni?