2013-12-01, 14:40
Medlem
Hr samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nmnt mrke. Sk i trden och ls igenom innan ni stller en frga som antagligen redan besvarats.
Citera
2013-12-01, 14:49
Medlem
proteinftws avatar
Nyfiken p deras mixar!

Hoppas grna ngon som testat utvrderar
Citera
2013-12-01, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Nyfiken p deras mixar!

Hoppas grna ngon som testat utvrderar
Ls swaps trd s for du se hur mnga som r sjukt missnjda ver de flesta bsi prepp..
Citera
2013-12-01, 16:35
Medlem
Krde 100/50 p deras anavar och den var grymt underdoserad. ngrar att jag var s snl. Var billiga men fick nog det jag betalade fr, skrp.
Citera
2013-12-01, 16:48
Medlem
en bekant krde 100mg ed i ca en vecka, ingen effekt.
Citera
2013-12-01, 18:15
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Ls swaps trd s for du se hur mnga som r sjukt missnjda ver de flesta bsi prepp..

Jag kan inte lsa mig till srskilt mnga som r missnjda med deras grejer, bara folk som inte testat det men som slnger ur sig hur kasst det r nd. Mnga av dom driver dessutom egna shoppar och sljer ox BSI...

De enda som lmnat recension efter att ha testat det verkar vara njda - frutom methyltrenet eller vad det var som var verkningslst.
Citera
2013-12-01, 18:24
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmarc
Krde 100/50 p deras anavar och den var grymt underdoserad. ngrar att jag var s snl. Var billiga men fick nog det jag betalade fr, skrp.

Sneglar t deras anavar med. I en sljtrd fr specifikt BSI anavar verkar folk njda generellt.
Citera
2013-12-01, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m81
en bekant krde 100mg ed i ca en vecka, ingen effekt.
dbol, glmde skriva det
Citera
2013-12-01, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Sneglar t deras anavar med. I en sljtrd fr specifikt BSI anavar verkar folk njda generellt.

Vad jag hrt och sjlv upplevt verkar kvaliteten variera ganska mycket. Ojmna batchar, underdoserade eller winnar! Har inte sett ngn analys men hade jag varit du hade jag tagit ett skert kort ist. Alpha Pharma men ven hulk labs ska ha ftt bra omdmen. Lite dyrare men billigare i lngden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in