2015-12-23, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
Hej, jag har funderat på det länge på vad för diagnos Alexander Bard har för diagnos, han verkar inte vara frisk tycker jag han lider utav något. för han säger sina åsikter rakt utan att han vet hur hård han egentligen är mot folk. jag tror att han har ADHD för att han brukar gå på högvarv? någon som vet något?

tacksam för seriösa svar!

alexander bard är bipolär. Sedan har han en massa andra psykologiska sjukdomar. det räcker tt titta på honom för att se att han är ett inavlat patrask.

jag tycker det var roligt (och skrattade högt) när han proklamerade via sin twitter att nationalstaterna har slutat att existera. klart läser man en skittidning som the economist som alla outbildade och inavlade patrask gör då får man sådana idéer som man sedan sprider som en luden och smittbärande kackerlacka.

tittar man på vad alexander bard har åstadkommit så har han inte gjort något annat än kopierat vad alla andra gjort och sagt. han är en nolla och det enda som skiljer honom från löfven är att bard tycker om han är smalare.
2016-01-12, 20:33
Han är jävligt intelligent i alla fall! Skulle tippa på runt 140-150.
2016-01-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22cm
läser man en skittidning som the economist som alla outbildade och inavlade patrask gör

Haha precis Jag vet att du bara driver men nu det var ändå roligt
2017-07-30, 00:01
Medlem
Asperger enligt honom själv: https://www.youtube.com/watch?v=VAOXv3rbnS0

(orkar inte leta fram exakt tid)
2017-07-30, 00:08
Medlem
MelPoomenes avatar
Bards diagnos har gått ur tiden.

Blott en homosexuell filosof.
2018-09-25, 22:10
Bannlyst
Bard lider av sin grava NPD, med det sagt så är han en sådan där solklar person som jag skulle satt som högsta idol om han gick ur tiden. Vilket han förhoppningsvis lär göra före att jag dör.

Nej men det är möjligt att han är bra skärpt men också är ett troll, att vara ett troll betyder ju inte att man inte har åsikter eller att man är förhindrad att säga smarta saker.

https://www.youtube.com/watch?v=XZ1ehahS5Y8
Som här när han säger att allt är slumpen, det är jävligt smart sagt. Han har ju insikter men sedan är han som sagt ett troll på grund av sin narcissistiska störning. Skulle inte velat vara en bekant med honom i hans privatliv för där lever narcissisten ut.
2020-01-16, 18:44
Medlem
fulmendums avatar
Bard lider av megalomani. Eller rättare sagt, har diagnosen men lider inte av den

Duktig på att skriva musik. Vilket tyvärr har fått honom att tro att han har tolkningsföreträde på alla andra områden också.

Tröttsam människa.
2022-09-05, 16:07
Medlem
lossnuss avatar
Han är definitivt inom "High-Functioning Autism" spektrumet.
De är ofta väldigt duktiga inom vissa områden, och han har ju bevisligen talanger inom olika områden.
Autistiska personer har ju även vissa handikapp, och så även Alexander.
Men han är ett exempel på att en autistisk diagnos kan vara en fördel.
2022-09-26, 09:10
Medlem
gymr8ttans avatar
Såg honom på stan engång promenerandes han verkar skön och laid back. Hans roll han är i media är nog knappast samma som han är privat. Tror han har goda avsikter, se t ex vad generös han är med sin tid när han ställde upp på intervju med Olof K Gustafsson. Menar du att han har ADHD för att han är energisk?

Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
Hej, jag har funderat på det länge på vad för diagnos Alexander Bard har för diagnos, han verkar inte vara frisk tycker jag han lider utav något. för han säger sina åsikter rakt utan att han vet hur hård han egentligen är mot folk. jag tror att han har ADHD för att han brukar gå på högvarv? någon som vet något?

tacksam för seriösa svar!
2022-09-26, 17:34
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Som redan sagts så är snubben rätt skärpt men han trollar en del med, tycker han är lite som en bögig GW, dvs en nationalklenod.
2022-09-26, 17:45
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Som redan sagts så är snubben rätt skärpt men han trollar en del med, tycker han är lite som en bögig GW, dvs en nationalklenod.

Jag håller fan med!
Han är lite wild card sådär och kan vara rätt underhållande ändå, emellanåt.
Rätt trollig och självgod, inte nödvändigtvis diagnostiserad som narcissist men ändå jäävligt nöjd med sig själv..
Definitivt en av de mer underhållande, utav bögarna.
Till skillnad från Jonas Gardell och hans självömkande gnäll!
2022-09-26, 17:57
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Jag håller fan med!
Han är lite wild card sådär och kan vara rätt underhållande ändå, emellanåt.
Rätt trollig och självgod, inte nödvändigtvis diagnostiserad som narcissist men ändå jäävligt nöjd med sig själv..
Definitivt en av de mer underhållande, utav bögarna.
Till skillnad från Jonas Gardell och hans självömkande gnäll!

En underhållare av denna typ måste ha en stor portion hybris samt intelligens, det är det som gör dom så underhållande i mina ögon.

Ja Gardell är ju en ganska tråkig figur, men han går ju uppenbarligen hem hos folket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in