2013-12-09, 23:04
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik_zap
haha allt det där beskriver en frisk person

Hehe! Ja, det gör det till viss del. Det finns dock personer som är ödmjuka.
2013-12-10, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
Hehe! Ja, det gör det till viss del. Det finns dock personer som är ödmjuka.

japp, men man är ödmjuk om man är självisk, att göra det man gillar. inte bry sig om andra.
bryr man sig om andra vet man inte vad man gillar då vet du vad andra gillar bara!
2013-12-10, 23:08
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
japp, men man är ödmjuk om man är självisk, att göra det man gillar. inte bry sig om andra.
bryr man sig om andra vet man inte vad man gillar då vet du vad andra gillar bara!

Ja, man ska utgå från sig själv och strunta i vad andra tycker. Så har jag alltid gjort.
2013-12-11, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ja, man ska utgå från sig själv och strunta i vad andra tycker. Så har jag alltid gjort.

jepp du är bäst.
2013-12-11, 01:02
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
jepp du är bäst.

Tack!
Senast redigerad av Gameplayer 2013-12-11 kl. 01:05.
2013-12-11, 09:15
He, vilka förbaskade låga töntar i den här tråden som kastar skit på en oskyldig man.

Jag gillar Bard, förutom att han är väldigt ful. Jag respekterar Bard för han sa att man får säga neger. Respekt!
2013-12-11, 18:02
Medlem
Dawnriders avatar
Eftersom jag har haft kontakt med mannen i akademiska kretsar.

Har sällan pratat med en så intelligent människa. I alla fall har han förmåga att verka som sådan. Lite lätt manisk.

Om han är sjuk så borde vi försöka syntetisera det och hoppas att några av våra AB kloner skulle vilja snöa in sig på ex cancerdiagnostik eller miljöteknik.
2013-12-12, 01:32
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
He, vilka förbaskade låga töntar i den här tråden som kastar skit på en oskyldig man.

Jag gillar Bard, förutom att han är väldigt ful. Jag respekterar Bard för han sa att man får säga neger. Respekt!

Det är ju lite skillnad på att säga att man får säga "neger" och verkligen säga "neger". Själv varken säger jag eller skriver någonsin "neger" av respekt för just negrer.
2013-12-12, 01:33
Medlem
Frisk som en nötkärna.
2014-03-23, 13:28
Medlem
densistasovjets avatar
Han har en narcissistisk personlighetsstörning. Då han är homo yttrar den sig som den fjolla han är, som en borderline personlighet!
2014-03-27, 03:25
Medlem
Han har diagnosen homosexuell även kallad gay. Rätt uppenbart........
2014-03-28, 01:43
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Det är ju lite skillnad på att säga att man får säga "neger" och verkligen säga "neger". Själv varken säger jag eller skriver någonsin "neger" av respekt för just negrer.
Ok ok. Jag säger neger till negrer för att de är just..negrer.

Dom kallar ju sig själva för nigger i slummen.

O negerboll är och kommer alltid vara negerboll, inte kokosboll, det är något nytt påhitt av pk människor.

Det är intentionen när man säger det som räknas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in