2021-11-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindrom
Och nu är cirkusen igång igen, fb stories, hon lägger ut låten från alex ceesay...det händer att jag tänker tillbaks...så nu vill hon bli förlåten...och alla som följt henne vet mycket väl vad det handlar om. Hur vore det om hon faktiskt bad om förlåtelse. Och MENADE det. Men som sagt, hon gör allt för egen vinning. Och allt är bara ett jävla drama.

Jag tror det blir ytterst stort slöseri med energi för den som försöker hitta logik för att tycka nåt vore ”bättre/mer rimligt” att hon borde göra osv.
Lika mycket som att ”analysera” att hon gör inlägg nu och nån tycker det borde innehållit något annat. Titta på posterna. Det finns noll logik i dem. Julmarknad med vänner i Bjuv . Sen musik och budskap hon själv relaterar till och känner handlar om henne, som hon tycker följarna förstår /bör förstå och utifrån det postar.

Hon har inga nära, egna vänskapsrelationer IRL alls, och suttit häktad nu väldigt länge.

Hon vet inget annat än att försöka hitta kontakt på sociala media på de sätt hon gör. Att hon så direkt, efter att efter lång tid släppts, gör dessa inlägg på sociala media, är väldigt tragiskt egentligen och det blir smärtsamt uppenbart att hon tyvärr inte alls har förmågan att greppa, än mindre kunna ”nå botten” ang att försöka vända om sitt liv och bryta med det tidigare.
Senast redigerad av ellie26221 2021-11-04 kl. 20:56.
Citera
2021-11-04, 21:15
Medlem
Du har rätt i att det är tragiskt och smärtsamt att se att en människa bete sig så.
Citera
2021-11-05, 06:40
Medlem
Nu är det loppis igen. Betyder det att kåken väntar?
Citera
2021-11-05, 13:14
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbon
Hon köper ju endast märkes grejer (väskor 50-70k, solglasögon 25k...osv) så där går ju åt en hel del

Ofan, jag är nog lite efter som inbillat mig att en fin märkesväska kostar 5000 och schyssta solbrillor typ 1500. Mina Ray-ban kostade det och de tycker jag är dyrt. Iofs slipade glas i mina.

Men det är ändå miljoner som runnit mellan fingrarna på henne. Killar brukar ju köpa coola bilar och sånt men det har jag inte sett att hon gjort. Möjligen hästtransport då.
Citera
2021-11-05, 13:18
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piraya1990
Jadu.. delicatobollar 😑 nä hon e en lyxets behag människa. Normala vettiga lägger kanske pengarna på boende o stabilitet till sitt barn.. men nope. Ännu ett drag att nåt inte är korrekt.. detta sjukt maniska på sociala medier istället för o ev gå igenom en utredning o fokusera på sin son..häktestiden va inget för henne....

Hon verkar ärligt talat inte bry sig nämnvärt om barn. Riktigt störd dam detta, borde finnas tvångsvård för folk som beter sig såhär. Hon är ju inte den enda som utmärker sig, fast hon är extrem på sitt sätt.
Citera
2021-11-05, 13:20
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Aman*a H*lgemo
D
E

Det namnet är bekant för mig. Hade en i parallelklass som hette det. Ovanligt namn så de bör vara släkt.
Citera
2021-11-05, 16:39
Medlem
Flax75s avatar
Och nu säljer hon kläder mm och har bett om hjälp. En ung tjej satt och hjälpte henne på liven.
Citera
2021-11-05, 17:20
Medlem
Am*nada ska tydligen köra live 19:00. Fram med popcornen!
Citera
2021-11-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Am*nada ska tydligen köra live 19:00. Fram med popcornen!

Både M o A kör live 19.15.. Hjälp! Vilken ska man välja..?! 🤪
Citera
2021-11-05, 20:08
Avslutad
Själva liven mellan en förvirrad utnyttjad 21-åring (som verkar ha svårt att förstå sitt eget bästa och nu står åtalad pga hästhandlaren Ferm som själv flytt Sverige och lämnat 21-åringen med bokföringsbrott), ett gäng andra sunkiga hästhandlarprofiler som inte förstår att de skämmer ut sig, och 33-åriga tonåringen Palmkvist kvittar, vinsten är kommentarerna och användarna bakom.

Bland användarna avslöjas ett mindre imponerande klientel bestående av unga människor med "tveksam bakgrund och utbildning", som troligen kommer beundra Palmkvist oavsett vad Palmkvist gör. Två av användarna är inte rädda att bli blockade och fattar tydligt vad det handlar om, kontot "stinaspaket" och "Haveristerna". Haveristerna = grävarna bakom Inte rasist men/haveristerna https://www.instagram.com/haveristerna/?hl=sv
Citera
2021-11-05, 20:15
Medlem
Vad säger haveristerna?
Citera
2021-11-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindrom
Vad säger haveristerna?

Det är alltid bra att själv ta del av de länkar som ges så att du själv kan bilda dig en egen uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in