2021-11-03, 19:25
Medlem
Flax75s avatar
Redigerat...
Såg nån annan skrivit samma...
Senast redigerad av Flax75 2021-11-03 kl. 19:28.
Citera
2021-11-03, 19:42
Medlem
Chronophobs avatar
En sak jag undrar är vad M och hennes kumpaner bränner alla pengar på? Nog för att det är lätt att bränna stålar, men det här handlar om rätt stora summor. Särskilt om man ser tillbaka på hela M:s "karriär".
Citera
2021-11-04, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
En sak jag undrar är vad M och hennes kumpaner bränner alla pengar på? Nog för att det är lätt att bränna stålar, men det här handlar om rätt stora summor. Särskilt om man ser tillbaka på hela M:s "karriär".

Hon köper ju endast märkes grejer (väskor 50-70k, solglasögon 25k...osv) så där går ju åt en hel del
Citera
2021-11-04, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob

Jadu.. delicatobollar 😑 nä hon e en lyxets behag människa. Normala vettiga lägger kanske pengarna på boende o stabilitet till sitt barn.. men nope. Ännu ett drag att nåt inte är korrekt.. detta sjukt maniska på sociala medier istället för o ev gå igenom en utredning o fokusera på sin son..häktestiden va inget för henne....
Citera
2021-11-04, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindrom
Vilka hängde hon ut denna gången?

Inga. Det kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Gsigora
Jag tyckte inte hon hängde ut nån. Sa inte ens att hon var oskyldig. Pratade om att hon hade vetat att detta var på gång i 1 år och att hon själv hört av sig till utredaren strax innan häktning för att fråga när förhöret skulle bli. Det gäller inte något som har hänt i år utan äldre händelser.

Det är nu Palmkvists intelligenta följare ska ställa sig frågan:
"Hm, hon säger alltid att hon är så ärlig och öppen mot sina följare, att hon alltid berättar allt PRECIS SOM DET ÄR...osv...hur kommer det sig då att hon inte berättat att detta var på gång? Hur kommer det sig att hon först gick ut med information om att några hundarna tagits i tullen EFTER att informationen redan kommit nått ut via media. Hur kommer det sig att hon gått ut med ett par instastory och berättat att hon har något allvarligt att berätta men att hon inte kan göra det NU utan att det kommer ske senare. Hur kommer det sig....". Det är många kritiska frågor de beundrande följarna skulle behöva ställa sig själva.

Tilläggas ska att många kriminella bara åker fast och döms för 1/1000 av sina kriminella handlingar. Så det där med att det är EN händelse lååångt tillbaka i tiden ska tas med en nypa salt. Det är samma argument som användes vid förra häktningen. Tidsargumentet spelar ut sin roll i exakt samma stund en person får problem med rättvisan och myndigheter en andra gång. Den som ska använda tidsargumentet är den som satt inne för 20 år sedan och sedan dess bara kunnat uppvisa ett vitt fläckfritt facit. Ingen ärlig skötsam person får återkommande problem med en myndighet, eller flera myndigheter.
Citera
2021-11-04, 09:35
Medlem
Tydligen live på fredag på Instagram. Är hennes profil öppen? Har inte Instagram nämligen.
Citera
2021-11-04, 10:42
Medlem
Tittar folk ens på hennes live mer.. det ger henne mer luft tyvärr.. anmäl skiten istället, såna som henne ska inte ta plats o skryta med sina urdumma argument mot myndigheter o dyligt! Pinsam för fan!
Sen att hon hade ringt in o frågat hur d gick 😑 hon va anhållen i sin frånvaro och hämtades av polis o tull 🤦🏼‍♀️ enda stället folk får reda på hur det ligger till är här på flashen.. på hennes medier får ni skönlitteraturen 🤷🏼‍♀️
Citera
2021-11-04, 10:59
Medlem
Är det sant?! Vart var hon någonstans när hon greps? Skulle jag kunna komma i kontakt med dig på något vis?
Citera
2021-11-04, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindrom
Tydligen live på fredag på Instagram. Är hennes profil öppen? Har inte Instagram nämligen.

Jag förstod det som att det är liven som AH ska ha på fredag som M hänvisar till..
Citera
2021-11-04, 11:33
Medlem
Aha, säkert. Hon vill försöka få över uppmärksamheten på någon annan. Som vanligt!
Citera
2021-11-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jag förstod det som att det är liven som AH ska ha på fredag som M hänvisar till..

Vem är AH? Är det en av de som satt häktade?
Citera
2021-11-04, 11:59
Medlem
orrtupps avatar
En hästhandlare som fifflar!?
DET såg man inte komma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem