2013-11-28, 17:22
Medlem
Disponibels avatar
Många talar ju om att döda tjackruset eller AT:n med benz.

Men finns det nån mer än jag som tycker det är himmelskt att kombinera dom samtidigt.
Tycker man mår som en gud. Inte stissig, ej hellar flöddrad.

Love it!
Senast redigerad av Disponibel 2013-11-28 kl. 17:53.
Citera
2013-11-28, 20:52
Medlem
MDMAfags avatar
Finns säkert folk som gillar det men varför blanda upp och neråt?
Citera
2013-11-28, 21:13
Medlem
Benso skriver över hela tjackruset för mig så förstår inte poängen. Är jag flöddrad så kan jag dra en gubbe tjack och inte ens märka att jag tagit vaket, kanske funkar bättre om man börjar med tjacket och sen tar benso men det har jag aldrig testat.
Citera
2013-11-28, 21:17
Medlem
Tycker tjack blir nästan obehagligt utan benso, tar det alltid tillsammans. Beror nog på att ångesten försvinner och man kan njuta av välmåendet som annars dämpas av ångesten.

Bästa är dock att slänga in en opioid som metadon/sub i mixen, då djävlar blir det skönt! Finns få saker som slår det!
Senast redigerad av tjackroffe 2013-11-28 kl. 21:21.
Citera
2013-11-28, 21:52
Medlem
failures avatar
En halva amfetamin och ett par öl eller groggar då mår man som bäst. Flödder det sparar jag till AT om det ens blir någon.
Citera
2013-11-29, 00:45
Medlem
Disponibels avatar
var inte vart det i slutanden, blev ett vandrande mongo.
surfporr och 5timmarsrunken uteblev.
men kanske med mindre mangder benz till nasta gang, lite sloseri var det nastan

nu avslutar jag denna kvall med en 7:2 och en runk ist
Citera
2013-11-29, 01:07
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Benso skriver över hela tjackruset för mig så förstår inte poängen. Är jag flöddrad så kan jag dra en gubbe tjack och inte ens märka att jag tagit vaket, kanske funkar bättre om man börjar med tjacket och sen tar benso men det har jag aldrig testat.

exakt, det har ar ratt bra tjack i vanliga fall.
men bara nagra fa ggr visade den sida nagat vaga sidor som att jag lade i all disk i diskhon for att i nasta stund vara ratt floddrad igen och ga runt och dreggla i lagenheten.

varfor ar det inte samma sak nar man ar rapackad. da kvicknar man till och det blir full speed.
enda positiva att blanda in tjack ar val att jag inte sover nu alternativt gjorde bort mig
Citera
2013-11-29, 08:56
Medlem
SadCats avatar
Kör alltid någon sorts benso tillsammans med mitt tjack.

Brukar bli Iktorivil, eventuellt någon Xanor. Gör ruset mycket mjukare och bättre enligt mig.
Citera
2013-11-29, 15:59
Medlem
Saul-Goodmans avatar
Fråga vilken kriminell tjackare som helst som ska göra brott, benzo och tjack är perfekt då.
Citera
2013-11-29, 17:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saul-Goodman
Fråga vilken kriminell tjackare som helst som ska göra brott, benzo och tjack är perfekt då.

En paranoid idiot, eller hur?
Citera
2013-11-29, 17:45
Medlem
getbusys avatar
ja den kombon brukar sitta gött
Citera
2013-11-29, 17:53
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag tar tjack för att bli påtänd och få massa energi, de vill jag inte döda med benso.
Benso tar jag under ATn

Edit: Fast ibland kan de vara gött att ta benso mitt under ruset, ifall man ska iväg eller så.
Senast redigerad av fr3aksh0w 2013-11-29 kl. 17:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in