2013-11-28, 00:02
Medlem
Sweeper80s avatar
Tre surf bas, finns ju inte längre och det har blivit tre surf small - ikke sant?

Båda kostar/-de 49:-/mån.

Om bindningstiden har gått ut, och man fortfarande har tre surf bas, vad händer då vid en förläning? Får man behålla tre surf bas eller måste man gå över till tre surf small?

Tackar!
Citera
2013-11-28, 00:19
Medlem
3Surf Bas finns fortfarande. 99kr/månad med 1GB surf som ingår.

Om du har 3Surf Bas idag, kommer du behålla samma prislista om du inte gör något med abonnemanget - så som förlänger det eller liknande. Vid förlängning måste du välja ett av de abonnemang som erbjuds för tillfället och som sagt så finns 3Surf Bas fortfarande.
Citera
2013-11-28, 00:27
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammen3
3Surf Bas finns fortfarande. 99kr/månad med 1GB surf som ingår.

Om du har 3Surf Bas idag, kommer du behålla samma prislista om du inte gör något med abonnemanget - så som förlänger det eller liknande. Vid förlängning måste du välja ett av de abonnemang som erbjuds för tillfället och som sagt så finns 3Surf Bas fortfarande.

Skämskudde på mig - tack på Dig; jag tittade inte efter det tillräckligt noga, jag tittade bara på det som kostar samma, som det pris jag har (49:-).

Jag trivs med det jag har, så då lutar det nog åt att jag köper en ny mobil kontant istället.

Vet Du - eller någon annan - om de kan ändra på det sätt som de räknar (i brist på bättre uttryck) data på, i det abonnemang som jag har idag? Vad jag försöker säga är, att nu när jag har kvar det gamla Tre Surf Bas, där man fick sänkt hastighet om man hade använt upp sin data - kan de då ändra det till att låsa abonnemanget istället, vid använd datas slut varje månad, såsom de gör med det abonnemang som idag kostar 49:-?
Citera
2013-11-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Skämskudde på mig - tack på Dig; jag tittade inte efter det tillräckligt noga, jag tittade bara på det som kostar samma, som det pris jag har (49:-).

Jag trivs med det jag har, så då lutar det nog åt att jag köper en ny mobil kontant istället.

Vet Du - eller någon annan - om de kan ändra på det sätt som de räknar (i brist på bättre uttryck) data på, i det abonnemang som jag har idag? Vad jag försöker säga är, att nu när jag har kvar det gamla Tre Surf Bas, där man fick sänkt hastighet om man hade använt upp sin data - kan de då ändra det till att låsa abonnemanget istället, vid använd datas slut varje månad, såsom de gör med det abonnemang som idag kostar 49:-?

Nej dom kan inte ändra det. Du har ett abonnemang som du har avtal på som nu fortlöper månadsvis. Vad du än gör, FÖRLÄNG INTE!
Senast redigerad av CMakaroni 2013-11-28 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in