2013-11-27, 13:28
Medlem
ber om ursäkt om denna hamnar i fel tråd men jag tänkte fråga om någon kan koda en gadget till windows 7 för tele2 mobilt bredband där man ser sin internetförbrukning så man vet hur mycket man har kvar?

mvH Johan

EDIT: antar att det ska hamna under systemutveckling så om MOD vill flytta tråd skulle jag vara tacksam
Senast redigerad av anderss0n93 2013-11-27 kl. 13:30.
Citera
2013-11-27, 16:46
Medlem
Tele2 skickar väl med ett program som du använder för att koppla upp? Där kan du väl se nyttjad trafik? Eller vill du verkligen ha en gadget? I så fall finns det de som kollar din trafik, oavsett typ av uppkoppling. Då får du nog själv hålla koll på hur mycket trafik du har kvar
Citera
2013-11-27, 16:53
Medlem
.Chloes avatar
Skulle kunna bli en möjlighet med Rainmeter där du faktiskt kan koda egna widgets.
Citera
2013-11-27, 17:02
Medlem
TorrentLovers avatar
Rainmeter skulle väl kunna gå.
Citera
2013-11-27, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffe
Tele2 skickar väl med ett program som du använder för att koppla upp? Där kan du väl se nyttjad trafik? Eller vill du verkligen ha en gadget? I så fall finns det de som kollar din trafik, oavsett typ av uppkoppling. Då får du nog själv hålla koll på hur mycket trafik du har kvar

jag fick inte med något program iallafall när jag tecknade mitt abbonnemang så jag får logga in via deras sida helatiden

Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Skulle kunna bli en möjlighet med Rainmeter där du faktiskt kan koda egna widgets.

Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Rainmeter skulle väl kunna gå.

Nu kan jag dock inte koda därav att jag fråga om någon som kan koda

MvH Anderss0n93
Citera
2013-11-27, 19:14
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderss0n93
jag fick inte med något program iallafall när jag tecknade mitt abbonnemang så jag får logga in via deras sida helatiden

Nu kan jag dock inte koda därav att jag fråga om någon som kan koda

MvH Anderss0n93
Programmet ligger på modemets lagringsutrymme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in