Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-22, 11:26
  #697
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Av allt jag testat de senaste åren skulle jag säga Alpha.
Aaa ok. Ja jag har alltid varit nöjd med dom.
Det va mycket klagomål på dom för ett par år sen, folk fick inga resultat och sa att dom va fakes. Jag blev nästan idiotförklarad för att jag va så nöjd med dom.

Bra tips, tack.
Mvh
Citera
2018-03-22, 11:42
  #698
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Aaa ok. Ja jag har alltid varit nöjd med dom.
Det va mycket klagomål på dom för ett par år sen, folk fick inga resultat och sa att dom va fakes. Jag blev nästan idiotförklarad för att jag va så nöjd med dom.

Bra tips, tack.
Mvh

Många UG märken gör så, oftast är det bra kvalite men ibland släpper dom nån batch som är underdoserad för att tjäna en extra slant, 90% märker inte att det är underdoserat och de som märker av det blir överröstade av resterande 90% som säger att det är bra.

Nu kommer säkert några naiva godtrogna säga nej det är klart som fan att inget märke gör så, vi som känner folk i den kretsen vet att iprincip alla gör så.

Säkraste kortet är väl att köra dessa seriösare UG labb som har hemsida där man kan verifiera produkten.
Citera
2018-03-22, 13:04
  #699
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Testo P, vilket märke bör man satsa på?

Det är av yttersta vikt att det är just prop och enbart prop i vialerna.
Har varit med om att analyser visar på en annan ester än vad som står på så det måste vara en pålitligt märke, inget Södertälje-kok.
Mvh

Tjena Franken! Givetvis Pro's propp. Körde den i december å var som vanligt toknöjd. Gick från off-period så att det var propp å enbart propp i det jag fick råder absolut noll tvivel om. Har även två klienter som kört med samma betyg varav ena fortfarande är på för han tyckte den funkade så mycket bättre än test e så han sticker eod med glädje haha.

Du lär inte bli besviken!

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-22, 14:02
  #700
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Testo P, vilket märke bör man satsa på?

Det är av yttersta vikt att det är just prop och enbart prop i vialerna.
Har varit med om att analyser visar på en annan ester än vad som står på så det måste vara en pålitligt märke, inget Södertälje-kok.
Mvh

Kenwoo Pharma eller Pro-oil hade jag satsat på.
Citera
2018-03-22, 15:38
  #701
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Många UG märken gör så, oftast är det bra kvalite men ibland släpper dom nån batch som är underdoserad för att tjäna en extra slant, 90% märker inte att det är underdoserat och de som märker av det blir överröstade av resterande 90% som säger att det är bra.

Nu kommer säkert några naiva godtrogna säga nej det är klart som fan att inget märke gör så, vi som känner folk i den kretsen vet att iprincip alla gör så.

Säkraste kortet är väl att köra dessa seriösare UG labb som har hemsida där man kan verifiera produkten.
Att svenska kokare (som ploppar upp och försvinner) gör så är ju ingen nyhet, jag har fått ren matolja en gång. Men tvivlar fortfarande på att det skulle varit nåt fel på Alpha då
Oljan jag fick var schysst iaf.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Stor-Frank 2018-03-22 kl. 15:53.
Citera
2018-03-22, 15:41
  #702
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Tjena Franken! Givetvis Pro's propp. Körde den i december å var som vanligt toknöjd. Gick från off-period så att det var propp å enbart propp i det jag fick råder absolut noll tvivel om. Har även två klienter som kört med samma betyg varav ena fortfarande är på för han tyckte den funkade så mycket bättre än test e så han sticker eod med glädje haha.

Du lär inte bli besviken!

Mvh,

-Alfred
Tjena Alfred!
Hahaha förstog att du skulle reka pro oil med tanke på dina tidigare inlägg i tråden
Tar ditt ord på att det är bra skit.
Lutar åt alpha lr pro oil, vilket som blir smidigast o köpa
Mvh
Citera
2018-03-22, 15:42
  #703
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Kenwoo Pharma eller Pro-oil hade jag satsat på.
Tack
Mvh
Citera
2018-03-22, 17:54
  #704
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Många UG märken gör så, oftast är det bra kvalite men ibland släpper dom nån batch som är underdoserad för att tjäna en extra slant, 90% märker inte att det är underdoserat och de som märker av det blir överröstade av resterande 90% som säger att det är bra.

Nu kommer säkert några naiva godtrogna säga nej det är klart som fan att inget märke gör så, vi som känner folk i den kretsen vet att iprincip alla gör så.

Säkraste kortet är väl att köra dessa seriösare UG labb som har hemsida där man kan verifiera produkten.

Dom är inget hemmakok i sverige, det är bra skit, och det håller doseringen väldigt bra. Jag har kört hur många batcher som helst från olika säljare och det har aldrig varit någon skillnad. Det finns bara två anledningar om det har fått dålig kritik, att dom har varit förfalskade eller att konkurrerande säljare har smutskastat märket. Synd bara att det inte finns shoppar som kan hålla deras sortiment i lager, men det beror väl dels på förfrågan och dels på att det måste smugglas hit i originalförpackning från Asien.
Citera
2018-03-22, 18:31
  #705
Medlem
Vilka tillverkar bästa sibutraminet?
Sivexa något att hänga i julgranen?
Citera
2018-03-23, 14:03
  #706
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Tjena Alfred!
Hahaha förstog att du skulle reka pro oil med tanke på dina tidigare inlägg i tråden
Tar ditt ord på att det är bra skit.
Lutar åt alpha lr pro oil, vilket som blir smidigast o köpa
Mvh

Finns säkerligen massor av bra Alpha-produkter där ute men som vi vet är det ju inte direkt aktivt längre samt ett populärt märke att kopiera.
Jag tycker alltid att ett märke som vill skilja sig från resten och vågar skapa sin egen kvalitetsstämpel alltid är att föredra, oavsett om det finns en illa åtsittande Big Pharma-klänning eller ej på produkterna. Det viktiga är kvalitén å där är fan Pro bland det bättre jag testat, inkluderat AP som jag tyvärr upptäckte var fejk propp och primo.

Hur som helst önskar jag lycka till, ha det skoj med tren acen, jag har mitt livs roligaste gympass just nu! (Förutom de pass som kräver kondition haha)

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-23, 16:43
  #707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Tjena Alfred!
Hahaha förstog att du skulle reka pro oil med tanke på dina tidigare inlägg i tråden
Tar ditt ord på att det är bra skit.
Lutar åt alpha lr pro oil, vilket som blir smidigast o köpa
Mvh

Jag kör pro oil propp, den är bra. Köpte för nån månad sen så kanske är samma batch än
Citera
2018-03-24, 21:43
  #708
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Finns säkerligen massor av bra Alpha-produkter där ute men som vi vet är det ju inte direkt aktivt längre samt ett populärt märke att kopiera.
Jag tycker alltid att ett märke som vill skilja sig från resten och vågar skapa sin egen kvalitetsstämpel alltid är att föredra, oavsett om det finns en illa åtsittande Big Pharma-klänning eller ej på produkterna. Det viktiga är kvalitén å där är fan Pro bland det bättre jag testat, inkluderat AP som jag tyvärr upptäckte var fejk propp och primo.

Hur som helst önskar jag lycka till, ha det skoj med tren acen, jag har mitt livs roligaste gympass just nu! (Förutom de pass som kräver kondition haha)

Mvh,

-Alfred
Tar till mig ditt tips. Dock ska jag inte ha tren, haha?
Proppen med sin korta spårtid e det enda som funkar nu. Men tack ska du ha och kör hårt
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback