2013-12-01, 09:00
Medlem
Strangeflowers avatar
Jag vet inte jag...mest stött på vanliga människor i de killar jag haft att göra med, alla mer eller mindre dominanta då jag dras till dessa, men mogna och lätta att ha och göra med. De har inte haft något att bevisa. Hans sexuella "farlighet" är ingen bristvara, bara för att han är en snäll och trevlig kille. Men ni ser den inte, för han stoltserar inte med den som "svinet" gör...svinet kan ha svårt att leverera när det väl gäller.

I den snällaste killen, fann jag den största sadisten. Farlighet kommer i många olika former.

De få som betett sig svinigt har alla varit väldigt osäkra av sig i grunden. Man märker ganska fort huruvida man har att göra med en pojke eller en man, där de förstnämda snabbt sorterar bort sig själva med ett påklistrat självförtroende och slibbigt beteende.

Människokännedom och objektivt tänkande tycks saknas bland alltför många kvinnor som sen gråter över att de blivit bedragna av ett svin.
Citera
2013-12-02, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maplisy
Jag håller med i ditt påstående. Männen är inte svin utan bara blivit illa behandlade av många kvinnor att man till slut inte orkar med kvinnor längre utan betraktar kvinnor som objekt. Kommer det dock en kvinna som behandlar en bra och tar hand om honom så kommer den mannen vara den man vinner och vara mest trogen. Han har knullat runt och är inte sugen på att knulla runt längre utan kommer se värdet av ett stabilt förhållande och någon som verkligen älskar och tycker om honom. Det var svårt att vinna över honom men jag lyckades och har varit ihop väldigt länge. Jag behöver aldrig vara orolig för att han kommer vara otrogen för det finns inte ens i hans tankar. Jag är den enda han tänker på och älskar även om han inte visar sina känslor.

Härligt att det fungerar bra för dig i ert förhållande, men det fetade har hur många kvinnor som helst bränt sig på genom åren. Visst finns det killar som din snubbe, men de är nog inte i majoritet bland killarna som ligger runt.

Citat:
Jag ser mesiga killar som falska. Man är bara falsk och snäll en kort stund innan nästa skönhet dyker upp och då kommer han vara otrogen för att han vill pröva något nytt. Sedan blir man lite mer attraktiv om man är i ett förhållande så troligtvis kommer den mesiga tönten att skryta om sitt förhållande för nästa brud för att han ska få många brudar runt omkring sig. Han vill pröva hur andra fittor känns.

Det räcker inte med att tycka att de är oattraktiva, utan de måste vara dåliga människor också? Visst finns det såna killar (vilket man kan se här på fb), men väldigt många mesiga killar är helt enkelt bara mesiga, och kommer inte vara otrogna mitt sina flickvänner så fort de till slut lyckas hitta dem. Snarare brukar de hålla alltför hårt i dem.
Citera
2013-12-02, 11:34
Bannlyst
Kanske att man kan men man vill ju inte leka med någon man tycker om utan bara få henne att må bättre så lite märkligt ställd fråga.
En ganska stor del av befolkningen är svin så man får ju lära sig att sålla stenhårt men blir man den gemensamma nämnaren för allt för många dåliga relationer så får man nog först och främst anaylsera sig själv faktiskt.
Citera
2013-12-02, 11:53
Moderator
tobess avatar
Man får den partner man förtjänar.

Om någon bara träffat på svin, så bör man kanske se över sina egna val istället för att klaga på den idiot som man dragit hem. Det finns givetvis både svin och helt normala killar, problemet ligger alltså hos en själv om man bara lyckas träffa på svin.
Citera
2013-12-02, 12:20
Medlem
-vaas-s avatar
Trooor det kan vara så att en hel del av killarna i feminazi-Sverige är känslomässigt osäkra, där de blir det pga svenska tjejer är arroganta och otacksamma mot dem eftersom de lärt sig de förtjänar 'bättre' än de som hör till samma nivå som dem själv. Som i sin tur speglas tillbaka på tjejerna där istället för att investera känslor i dem killarna försöker må bra över sig själva genom att bara ta - eftersom att ge inte lönar sig.

Så alla beter sig som tjejer och försöker suga ur tilltro på sig själva genom varandra, iom det finns ingen tacksamhet från tjejers sida om killar ger dem det så det fastnar aldrig riktigt i den fasen där där killen kan bli bekväm genom att vara den som är behövd som den som ger och tjejen den som får - utan allt går runt runt eftersom tjejer beter sig som slynor om det inte finns en vuxen man där att hålla dem på mattan.

Bägge sidorna av det där med beteenden som tjejor stör sig på hos killar handlar ju om känslomässig osäkerhet, där det antingen kommer ut som klängighet och mesighet eller så kommer det ut som förträngd osäkerhet som gör dem svin - men det går som inte att ha med den "moderna tjejen" att göra utan att bli antingen eller om man inte är psykopat eller narcissist. Så ja ironisk karma är bra grejer
Citera
2013-12-02, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av belleisa
Jag har bollat fram och tillbaka med frågan "Är alla killar svin?" ganska länge och kommit fram till att fallet ABSOLUT inte är så.
Men på senare tid har mina tankar skenat och jag börjar bli ytterst positiv till frågan. Är det inte så att när killar får bättre självkänsla kan de leka hej vilt med tjejen?

Sen säger jag inte att ALLA killar må vara det, men en stor mängd?

Vi killar blir "sviniga" mot tjejer som vi anser inte kommer att bli bra flickvänner och som oftast ses som spermahinkar. Särar du lätt och är allmänt urblåst, så ska du helt enkelt acceptera att du blir behandlad hädanefter. Jag hör ytterst sällan tjejer som är någorlunda normala/vardagliga/icke-slampiga gnälla om att killar är svin. Felet ligger hos dig. Du kan börja med att sluta låta killar knulla dig i bajshålet på toan vid första dejten så kommer du se att det blir en skillnad.
Citera
2013-12-02, 12:53
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Citat:
Jag har bollat fram och tillbaka med frågan "Är alla killar svin?" ganska länge och kommit fram till att fallet ABSOLUT inte är så.
Men på senare tid har mina tankar skenat och jag börjar bli ytterst positiv till frågan. Är det inte så att när killar får bättre självkänsla kan de leka hej vilt med tjejen?

Ni tjejer (dom flesta) drar er till dom snygga alfahanarna som vet att dom kan få er i säng, sen dumpar dom när dom fått sitt. Hade ni inte strävat efter dom som är högst i hierarkin så hade ni insett att det finns många vettiga killar som är singlar. Så nej, 10% av killarna är svin och 95% av alla sliddjur är dumma i huvudet.
Citera
2013-12-02, 18:58
Medlem
Citat:

Du vet att svinet i oss kommer fram när vi träffar en sugga.
Citera
2013-12-02, 21:02
Medlem
Jag tycker faktisk exakt likadant om Tjejer !!!

Jag har inte orkat läsa igenom helat råden och så klart tycker jag inte att alla tjejer är svin, men jag vill bara poängtera att vi killar kan tycka likadant om tjejer (och det finns såna också).

Jag har haft 5 seriösa förhållanden (jag är 40år) och det är faktiskt Tjejerna som har tagit initiativet och varit kära i mig, men alla har varit otrogna mot mig och dumpat mig !
En av dom blåste mig även på 200.000:- (behöver inte gå in på de närmare)

Jag har förmodligen fel & brister (vem har inte det), men jag har alltid varit fruktansvärt seriös och trogen mot dom. Därför alltid blivit fruktansvärt lessen.
Kanske dras jag också till "sviniga" tjejer, men så jättelätt har jag inte att få tjejer och är kräsen (man ska ju vara lite intresserad).

Så tjejer kan också vara svin !
Citera
2013-12-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Ni tjejer (dom flesta) drar er till dom snygga alfahanarna som vet att dom kan få er i säng, sen dumpar dom när dom fått sitt. Hade ni inte strävat efter dom som är högst i hierarkin så hade ni insett att det finns många vettiga killar som är singlar. Så nej, 10% av killarna är svin och 95% av alla sliddjur är dumma i huvudet.

Dom män som dumma kvinnor tror är högst i hierarkin, är igentligen lägst. Bara det att dumma kvinnor är lätt manipulerade av psykopat män som kan visa upp en självsäker yta, men innerst inne är dessa män osäkra, och det kommer fram med tiden efter många år av fysisk och psykisk misshandel. Då står dom där dumpade, 40 år gamla med 2 barn.
Citera
2013-12-03, 02:48
Medlem
Det finns lika många killar till svin som bitch / slampor till tjejer. Saken är den att jag tror att alla kommer tycka motsatta könet är sämre (iallafall majoriteten). För att vara ärlig så finns det knappt några tjejer jag mött som jag velat ha något mer än vänskap med på grund av ovanstående.

Det är snack om sociala/samhällsstrukturer som skapar individen men jag håller inte helt med. Jag tycker att det är en del av problematiken men att ta ifrån ansvaret från individen och skylla på sociala/samhällsstrukturer är inte helt rätt. Alla har ett val, en individ gör aktiva val om denna vill vara otrogen, ljuga, misshandla verbalt eller fysiskt, bete sig som en slampa eller på annat vis beter sig på ett äckligt och destruktivt sätt. Sådana individer bär ansvaret för sina handlingar, oavsett om omgivningen uppmuntrat till det eller ej.

Se det som det eviga problematiken med rökning för 7-9 klassare. Många börjar röka och snusa under denna tid, jag har glömt hur många gånger jag hade vänner som gnällde att ta ett bloss... men jag gav aldrig in och har aldrig rökt eller snusat.
Citera
2013-12-03, 03:18
Medlem
Lär dig sortera bort svinen . Har man en fallenhet för att attraherad av ett svin är risken stor att man följer detta destruktiva mönster. Det är nästan en sjukdom hos vissa tjejer, de söker sig efter att bli illa behandlade. Välj killar som visar uppskattning istället för att jaga otillgängliga rövhål som behandlar dig som smutsiga underkläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in