• 1
  • 2
2014-04-11, 07:30
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
S lnge det r Earth Pharma's DNP frn MM s vet man att det kommer leverera, bokstavligt talat. Har prvat 2 olika batcher som varit 1 r emellan, bda batcherna hll samma kvalit som frvntat!
Aa kpte frn MadM**
Citera
2014-04-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Aa kpte frn MadM**

Bra skit!
Citera
2014-04-15, 14:33
Medlem
Ligger p deras DNP nu ifrn MM, 200mg om dagen. helvete vad den biter, trodde frst att jag skulle f hja till 400 mg efter 4-5 dagar efter vad man lst, blir nog till att ligga kvar hr. Sjukt trtt p morgonen! Segheten sitter i lite resten av dagen. Vrmen (feber knslan), speciellt ngon timma efter kaloriintag och p ntterna i sngen. Lite ltt huvudvrk.

De positiva effekterna kan jag inte yttra mig s mycket om d jag inte vger mig mer n en gng i veckan fr att undvika viktstress. Men nog har det hnt ngot nr jag tittar mig i spegeln

Frgan r bara om jag pallar mer n 14 dagar, visst fr man st ut...men... s hr vill man verkligen inte m allt fr lnge...
Citera
2014-05-20, 16:58
Medlem
Gr i funderingar att bestlla hem DNP frn MM. Blir min frsta DNP-svng i s fall och jag undrar drfr om det rcker med 20 tabletter a 100 mg (10 dagar p 200 mg tnkte jag) fr att droppa 3-4 kg fett? Efter vad jag har lst i den hr trden lter det som att Earth Pharma har potenta grejor. Tacksam fr svar!
Citera
2014-05-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mesencephalon
Gr i funderingar att bestlla hem DNP frn MM. Blir min frsta DNP-svng i s fall och jag undrar drfr om det rcker med 20 tabletter a 100 mg (10 dagar p 200 mg tnkte jag) fr att droppa 3-4 kg fett? Efter vad jag har lst i den hr trden lter det som att Earth Pharma har potenta grejor. Tacksam fr svar!

Skrp till kosten s tappar du 3-4kg fettvikt p 6-7 veckor. Helt gratis!
Citera
2014-05-21, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatulens
Skrp till kosten s tappar du 3-4kg fettvikt p 6-7 veckor. Helt gratis!
Saken r den att min fettminskning har stannat av (bde sett till vikt, mtt och visuella resultat) sen ungefr en mnad lite drygt trots konstant underskott p -1000 kcal/dag. Allt jag ter bokfrs i Lifesum och tro mig, jag rknar snarare fr hgt n fr lgt gllande portionsstorlekar och kaloriinnehll.

Svara grna p frgorna jag stllde i min fregende post istllet.
Citera
2014-05-21, 01:34
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesencephalon
Saken r den att min fettminskning har stannat av (bde sett till vikt, mtt och visuella resultat) sen ungefr en mnad lite drygt trots konstant underskott p -1000 kcal/dag. Allt jag ter bokfrs i Lifesum och tro mig, jag rknar snarare fr hgt n fr lgt gllande portionsstorlekar och kaloriinnehll.

Svara grna p frgorna jag stllde i min fregende post istllet.

Ja det borde rcka.
Citera
2014-05-22, 12:50
Medlem
Ngon som har prvat deras redutil? Ngot att ha?
Bever pressa de sista ur deffen.
Citera
2014-06-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Ngon som har prvat deras redutil? Ngot att ha?
Bever pressa de sista ur deffen.

Undrar detsamma.
Citera
2014-06-25, 19:04
Bannlyst
Fick hem en batch DNP frn MM och har krt ett tag nu. Kan bara instmma att det r bra skit!
Citera
2014-08-06, 12:51
Medlem
Ngon som har testat earth pharma reductil frn MM?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in