2013-11-24, 10:59
Medlem
m--v--hs avatar
Tänkte man kunde göra en speciell tråd för alla Samsung Galaxy Tab 3 ägare därute. Köpte en själv nyligen och är mer än nöjd. Skönt att köra Android med.

Jag börjar med en fråga:

När kommer Android 4.3 till den?
Citera
2013-11-24, 11:07
Avslutad
tyckte inte om denna surfplatta, laddade den med lite bilder/film och 7st program som är nödvändiga för mig, laggade och hackade så blev tvungen att starta om den "ganska ofta"bara hålla inne strömknappen"startknappen" 10sek så startas den om, vill ha mer prestanda
Citera
2013-11-24, 11:14
Medlem
Själv så försöker man ha så lite krimskrams det går och det är denna platta bra för. Gmail, wifi och slösurfa.
Citera
2013-11-24, 11:15
Medlem
torskitallins avatar
Grym platta.Själv nöjd med mitt köp
Citera
2013-12-17, 01:43
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Inte fått min än men jag ska bara ha plattan till att slösa bort mitt liv på youtube när jag är hemma.
Borde väl inte vara några problem.
Kostade bara 1.000 kr ändå
Citera
2013-12-21, 11:24
Medlem
Råkade ramla in på Elgiganten samma dag som de sålde denna: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1965414 för endast 1590 kr. Skön timing, hade egentligen bara tänkt kika omkring lite men när jag såg priset fanns det ju ingenting att tveka på. Jag är jättenöjd!
Citera
2013-12-22, 19:18
Medlem
cutlers avatar
Jag har också köpt en tanke 3, 7" med 3g (sm-t211). Tycker också att den laggar en del (mycket mer än familjens gamla ipad) och därför skulle jag vilja roota den och få bort Samsungs bloatware. Nå gon som vet var det finns s en bra guide med rätt firmware? Jag har hittat guider men inte med svensk firmware. Hoppas på mer tur här
Citera
2013-12-22, 23:10
Medlem
Köpte nyligen också denna, men får inte igång netflix på den, någon som vet, fungerar detta verkligen inte? :U
Citera
2013-12-23, 19:33
Medlem
MrFranks avatar
Galaxy Tab 3 10-1''

Någon av er som har erfarenhet av denna? Jag är i behov av en platta för filmtittande och slösurfande. Jag såg att Elgiganten kommer att ha den på sin 'mellandags''rea''. Och kan någon enkelt förklara hur man ska föra över filmer från datorn till den?

/ Johanna
Citera
2013-12-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFrank
Galaxy Tab 3 10-1''

Någon av er som har erfarenhet av denna? Jag är i behov av en platta för filmtittande och slösurfande. Jag såg att Elgiganten kommer att ha den på sin 'mellandags''rea''. Och kan någon enkelt förklara hur man ska föra över filmer från datorn till den?

/ Johanna
Du för över filmerna mha en USB-kabel från datorn till surfplattan. Bara att dra över filerna i utforskaren precis som om det vore en diskett eller usb-sticka. Kan inte bli enklare.
Citera
2013-12-23, 19:55
Medlem
MrFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Du för över filmerna mha en USB-kabel från datorn till surfplattan. Bara att dra över filerna i utforskaren precis som om det vore en diskett eller usb-sticka. Kan inte bli enklare.

Okej skönt det. Jag hade för mig att man var tvungen att ändra filformat etc.
Citera
2013-12-23, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFrank
Okej skönt det. Jag hade för mig att man var tvungen att ändra filformat etc.
Det ska inte behövas. I alla fall inte om du flyttar från en vanlig PC till Android (d.v.s surfplattan). Vet dock inte hur det blir om du har en Apple-dator som du ska föra över ifrån. Vilket format är filmerna i?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in