2014-01-09, 23:58
Medlem
Dimaks avatar
Slutade faktiskt att kollat sen filmen kom ut, Såg dock det senaste då det handlade om Sverige
Citera
2014-04-06, 01:09
Medlem
Hur tror ni "Simpsons" kommer att sluta?
Citera
2014-04-06, 01:56
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Hur tror ni "Simpsons" kommer att sluta?

Finns det ens planer på att det kommer att sluta?
Citera
2014-04-06, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight

Nej, men det måste ju ta slut någon gång.
Citera
2014-04-06, 09:20
Medlem
cqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grrrind
Håller med om att Simpsons hade hade en svacka säsongerna runt filmen men tycker de har ryckt upp sig och nu är det helt ok. Smartare humor än Family Guy som mest kör på chockhumor som har blivit extremt förutsägbar.

Men som tidigare nämnts är South Park bäst och de som tycker det bara är kiss och bajs humor har inte förstått det eller bara sett de första säsongerna.
Är avsnitten fortfarande konstruerade på detta sätt:
"Titta, Lisa tycker att Lady Gaga är bra. Oj, där kommer Lady Gaga visst, haha vad knasigt! Men dra på trissor, Lisa vill ha en iPhone! Nämen, vad är detta? Homer och Marge spelar World of Warcraft! Så roligt vi har tillsammans!"
Citera
2014-04-06, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight

Producenten Al Jean sa i veckan att det finns inga planer och kan på i 50 år till.
Citera
2014-04-06, 18:22
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cq
Är avsnitten fortfarande konstruerade på detta sätt:
"Titta, Lisa tycker att Lady Gaga är bra. Oj, där kommer Lady Gaga visst, haha vad knasigt! Men dra på trissor, Lisa vill ha en iPhone! Nämen, vad är detta? Homer och Marge spelar World of Warcraft! Så roligt vi har tillsammans!"

Så fort ett Simpson-avsnitt har en populärkulturell referens är det bara att byta kanal.
Citera
2014-04-08, 10:24
Medlem
nej
Citera
2014-04-08, 10:27
Medlem
DRD4s avatar
Asså mitt intresse för serien går i vågor, alltid älskat den! men känns som att det börjat att spela ut sin roll på riktigt.
Citera
2014-04-08, 20:55
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Laddade ner några nya säsonger häromveckan . Tycker humorn och det mesta i serien är så förutsägbar numera. Mer eller mindre mycket sämre än de Simpsons jag gillade väldigt mycket en gång i tiden.
Men visst duger och se när man är uttråkad.
Citera
2014-04-08, 20:59
Medlem
intesakuls avatar
Även om det inte har samma sting håller det hög klass jämfört med andra evighetsserier. Jag blir road när jag ser avsnitt jag inte sett tidigare.
Citera
2014-04-08, 21:08
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesakul
Även om det inte har samma sting håller det hög klass jämfört med andra evighetsserier. Jag blir road när jag ser avsnitt jag inte sett tidigare.
Det har du nog rätt i. Simpsons är alltid Simpsons . Och svårt att bara klippa bandet till serien . Även om jag hatat den i vissa perioder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in