2013-11-22, 11:02
Bannlyst
Vad kan man förvänta sig, får negern livstid?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2487547/Prosecutors-confirm-evidence-untoward-behavior-murdered-Danvers-teacher-Colleen-Ritzer.html

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17890401.ab

http://www.businessinsider.com/philip-chism-accused-of-raping-his-teacher-2013-11
Citera
2013-11-22, 11:25
Medlem
Hungaros avatar
Det förvånar mig verkligen inte att det visade sig vara en neger som GM. Hoppas han blir dömd som vuxen så han kan växa upp i ett mysigt amerikanskt fängelse tillsammans med hans "brothas".

Var är de vita upploppen för detta rasistiska mord? Jag vill ha ett liknande scenario som Trayvon Martin där vita går ut och plundrar svarta områden över denna förfärliga rasism från negrar mot europeiskt ättade amerikaner.
Citera
2013-11-22, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Det förvånar mig verkligen inte att det visade sig vara en neger som GM. Hoppas han blir dömd som vuxen så han kan växa upp i ett mysigt amerikanskt fängelse tillsammans med hans "brothas".

Var är de vita upploppen för detta rasistiska mord? Jag vill ha ett liknande scenario som Trayvon Martin där vita går ut och plundrar svarta områden över denna förfärliga rasism från negrar mot europeiskt ättade amerikaner.

En rätt så vital del i Zimmerman-fallet var det jävla drevet från media; speciellt incidenten där polisens fråga inte fanns med när media spelar upp delar utav samtalet.
Citera
2013-11-22, 17:50
Medlem
Förvånad att Aftobladet öht publicerar bilderna på BO och GM.
Citera
2013-11-22, 18:19
Medlem
Nicephoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greycap
Förvånad att Aftobladet öht publicerar bilderna på BO och GM.

Det är inte i Sverige
Citera
2013-11-22, 20:53
Medlem
Hur kan det kallas våldtäkt när "sexet" skedde efter mordet? Borde det inte kallas nekrofili istället?
Citera
2013-11-23, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Hur kan det kallas våldtäkt när "sexet" skedde efter mordet? Borde det inte kallas nekrofili istället?

Vettefan! Man kanske utgår ifrån att hon inte var villig.

Men håller med, det borde vara brott mot griftefriden istället.
Citera
2013-11-23, 04:38
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Vettefan! Man kanske utgår ifrån att hon inte var villig.

Hur fan avgör man det när hon är död? Nej men...

Citat:
Men håller med, det borde vara brott mot griftefriden istället.

Ja, vete fan vad man har för åtalspunkt kring sånt men det låter mer rimligt.
Citera
2013-11-23, 08:03
Medlem
SergeantPreppers avatar
Varför svamlas det om att han våldtog henne EFTER att han mördade henne?

Rubriken på BUSINESSINSIDER:

A 14-Year-Old Student Allegedly Raped His Teacher Before Murdering Her At School
Citera
2013-11-23, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Varför svamlas det om att han våldtog henne EFTER att han mördade henne?

För att det stå så i aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17890401.ab
Citera
2013-11-23, 09:03
Medlem
Black.Lipss avatar
I Daily Maillänken står det att de utreder om kvinnan gjort något fel? Hur kan hon någonsin gjort något för att förtjäna att bli våldtagen och mördad?
Citera
2013-11-23, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
I Daily Maillänken står det att de utreder om kvinnan gjort något fel? Hur kan hon någonsin gjort något för att förtjäna att bli våldtagen och mördad?

Hon förtjänar självklart inte att bli mördad/vådtagen däremot kan hon förtjänar mindre sympatier om hon gjort något fel. Även du är skyldig till detta våga jag påstå. Folk tycker mer eller mindre synd om brottsoffer beroende på om det är en ängel som inte gjort nåt fel eller om brottoffret är kriminell. Dessutom kan det påverka gärningsmannen straff. Det är skillnad om det skulle visa sig t.e.x att läraren sålde droger till mördaren innan hon blev mördad eller om hon hade haft förbjuden förhållande med mördaren då skulle folk t.o.m du inte tycker brottet är lika allvarlig som om hon är helt oskyldig.

Vad jag förstå så har man inte hittat något ont om kvinnan så detta brott är ännu vidrigare! Det är ändå bra att de utreder detta eftersom det kan påverka gärningsmannens straff.
Senast redigerad av Carma 2013-11-23 kl. 09:31.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in