2013-11-21, 10:09
Medlem
Clarizos avatar
Jag blev anställd 1a oktober och det skulle komma in första lönen den 25e som är på måndag.
Jag har 2 jobb och när jag kollar i swedbank nu så står det lön: "Enviss belopp":- som ska komma den 25e
Men det är inte tillräckligt mycket. Jag kommer bara få lön från ena jobbet ser det ut som.

Eller kommer det mer pengar efter 25e?
Är riktigt nervös och behöver pengarna... Så hjälp! Ni som har swedbank kanske vet
Citera
2013-11-21, 10:11
Medlem
Robows avatar
Ibland så ser man väl inte inkommande belopp fören dagen innan?
Citera
2013-11-21, 10:12
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robow
Ibland så ser man väl inte inkommande belopp fören dagen innan?

Ok! Jag ser iallafall nu att det ska komma in. Då kanske det andra pengarna kommer fram senare?
Kan man kolla upp det nånstans.
Citera
2013-11-21, 10:15
Medlem
Robows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
Ok! Jag ser iallafall nu att det ska komma in. Då kanske det andra pengarna kommer fram senare?
Kan man kolla upp det nånstans.

Tror inte man kan kolla upp det på internetbanken, smartaste är nog att ringa till jobbet i fråga och kolla hur det ligger till.
Citera
2013-11-21, 11:35
Medlem
provocative77s avatar
Det handlar både om avtalet som företaget har med banken om det visas innan eller inte.
Sedan beror det även på företagets rutiner.
Vissa företag gör inte körningen till banken fören lönedagen. Var själv på ett företag där de körde lönen på förmiddagen den 25:te. Vi fick då lönen på kontot på lunchen. Lite jobbigt för de som hade lönekonto på annan bank då det tog tre dagar till för dem att få lönen. Men det löste de nog med lite framförhållning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in