250 milligram MN-18 i pulverform är i stort sett färdigtorkat just nu men jag låter ändock mixen stå en stund till och röra runt lite i den några fler gånger, trots att den är helt torr och inte längre luktar aceton. ~10 gram vanlig cigarettobak blev det utspätt med, vilket då blir dryga 1/40 vilket jag tycker blir lagom och dessutom kommer jag att börja i låga doser samt röka med cigarettfilter som alltid annars.
Helt oväntat hittade jag aceton i en butik som jag minst anade skulle ha det när jag handlade helt andra saker, så snart kommer en utvärdering av substansen. Även en till rökmix står och torkar i samma stund och har ungefär samma potens fast den innehåller cannabinoiden 5F-UR-144 istället. Tror dock att det blev ~12-13 gram tobak i den då det såg ut att vara lite mer, men det spelar ingen roll.
Jag förmodar att ingen annan har testat den ännu?
Nå väl. Vi får se vad min kropp tycker om naftylamin om teorin Jusef nämner är korrekt. Skulle bieffekterna vara starka har jag kommit fram till en tolkning sett till namnet på substansen och döper den därför till "250 milligram av MakalöstNervkittlande-18", där 18 står innebär åldersgräns, 18 år.
Det blir troligen att ut och röka en liten dos snart då mixarna är både paketerade, uppvägda och redo för att förtäras mot statens vilja.
Editering.
Allt ovan förutom den sista meningen med att jag strax ska prova på substansen skrevs tidigt i morse bara att jag försvann en stund med att fixa med mixarna följt av att jag snöade in mig på massvis med andra saker och hittade både böcker, gamla dokument, bilder och andra föremål som var väldigt intressanta. Sedan tog jag bilder under tillredningens gång som jag kan publicera här om en stund.
I vilket fall så är mixen (mixarna) klara och de är paketerade samt uppvägda för att se hur mycket det blev i varje totalt. MN-18 gav utslag på 13,40 gram inklusive påsens vikt på 0,8 gram och 5F-UR-144 gav ungefär 15-16 gram, dock fick jag dela upp den mixen i flera påsar på grund av brist på stora sådana.
Jag återkommer senare när jag testat MN-18 och lägger då även upp lite bilder och dylikt.