• 1
  • 2
2013-11-21, 19:17
Medlem
Psychoramas avatar
Lik JWH018 i strukturen. Är det ingen som har erfarenhet av den?

Mvh
Citera
2013-11-22, 17:03
Medlem
LightClouds avatar
Har jagat efter aceton under eftermiddagen nu men varenda affär verkar ha tagit bort den kemiskt rena versionen från hyllorna. Riktigt irriterande då jag tänkte göra en två mixar ikväll på dels denna och dels en annan cannabinoid.

Trots det så provar jag förmodligen den här inatt i pulverform så som det ser ut nu, fastän att att hatar att röka cannabinoider som inte är tillredda som rökmixar.

Nå väl, vi får se vad natten kan komma att erbjuda!
Citera
2013-11-23, 20:13
Medlem
LightClouds avatar
Har provat den här två gånger nu, båda genom att dutta lite fukt på en cigarettopp och sedan ned i pulvret så att det blir ~2 milligram kanske. Kan både vara mindre likaväl som högre dos, men jag kände av effekterna svagt åtminstone och de var riktigt mysiga. Sederande, tankspridd, kittlande och avslappnad känsla genom hela kroppen och väldigt hanterbar av det lilla jag har rökt.

Kommer att bli så satans skoj att röka mer av den när jag fått i ordning en rökmix på den och kan hålla koll på doserna och därför experimentera mer!

Hittills känns den väldigt lovande åtminstone!
Citera
2013-11-23, 21:06
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Har jagat efter aceton under eftermiddagen nu men varenda affär verkar ha tagit bort den kemiskt rena versionen från hyllorna. Riktigt irriterande

Antar att du söker efter Gripens småflaskor, köp istället 1liter på vilken färg/byggaffär som helst.
Mycket billigare, men kolla så det inte är en massa annat skit i men jag har faktiskt bara hittat
ren aceton utan "tillsatser". Finns på Jula, Flugger färg, Byggma, K-Rauta, Höganäs kakel osv osv..

mvh
Citera
2013-11-24, 02:21
Medlem
Jusefs avatar
Jag läste denna varning om en annan kannabinoid (eller kanske MN-18 minns inte) för ganska länge sedan. Om ni tittar på amidbindningen så kan ni se att om den hydrolyseras under metabolismen, vilket den troligen kommer göra, så bildas naftylamin, en välkänd karcinogen. Just av denna anledningen så hade Nya Zeeland klassat kannabinoiden långt innan den ens lanserades på marknaden.
Citera
2013-11-24, 04:45
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Antar att du söker efter Gripens småflaskor, köp istället 1liter på vilken färg/byggaffär som helst.
Mycket billigare, men kolla så det inte är en massa annat skit i men jag har faktiskt bara hittat
ren aceton utan "tillsatser". Finns på Jula, Flugger färg, Byggma, K-Rauta, Höganäs kakel osv osv..

mvh

Bor i en väldigt liten stad med endast två byggvaruhus/färghandlare och har redan varit hos den ena och kollat men de hade det inte. Möjligt att det finns hos den andra dock.

------------------------

Likaså bör det Jusef skrev ovan mitt inlägg uppmärksammas extra noga! Var försiktiga.

Detta inlägget alltså:

Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Jag läste denna varning om en annan kannabinoid (eller kanske MN-18 minns inte) för ganska länge sedan. Om ni tittar på amidbindningen så kan ni se att om den hydrolyseras under metabolismen, vilket den troligen kommer göra, så bildas naftylamin, en välkänd karcinogen. Just av denna anledningen så hade Nya Zeeland klassat kannabinoiden långt innan den ens lanserades på marknaden.

För övrigt var det MN-24 som det diskuterades om i den andra tråden, men de ska väl vara rätt lika i strukturen.
Senast redigerad av LightCloud 2013-11-24 kl. 05:39.
Citera
2013-11-26, 10:45
Medlem
LightClouds avatar
250 milligram MN-18 i pulverform är i stort sett färdigtorkat just nu men jag låter ändock mixen stå en stund till och röra runt lite i den några fler gånger, trots att den är helt torr och inte längre luktar aceton. ~10 gram vanlig cigarettobak blev det utspätt med, vilket då blir dryga 1/40 vilket jag tycker blir lagom och dessutom kommer jag att börja i låga doser samt röka med cigarettfilter som alltid annars.

Helt oväntat hittade jag aceton i en butik som jag minst anade skulle ha det när jag handlade helt andra saker, så snart kommer en utvärdering av substansen. Även en till rökmix står och torkar i samma stund och har ungefär samma potens fast den innehåller cannabinoiden 5F-UR-144 istället. Tror dock att det blev ~12-13 gram tobak i den då det såg ut att vara lite mer, men det spelar ingen roll.

Jag förmodar att ingen annan har testat den ännu?

Nå väl. Vi får se vad min kropp tycker om naftylamin om teorin Jusef nämner är korrekt. Skulle bieffekterna vara starka har jag kommit fram till en tolkning sett till namnet på substansen och döper den därför till "250 milligram av MakalöstNervkittlande-18", där 18 står innebär åldersgräns, 18 år.

Det blir troligen att ut och röka en liten dos snart då mixarna är både paketerade, uppvägda och redo för att förtäras mot statens vilja.

Editering.

Allt ovan förutom den sista meningen med att jag strax ska prova på substansen skrevs tidigt i morse bara att jag försvann en stund med att fixa med mixarna följt av att jag snöade in mig på massvis med andra saker och hittade både böcker, gamla dokument, bilder och andra föremål som var väldigt intressanta. Sedan tog jag bilder under tillredningens gång som jag kan publicera här om en stund.

I vilket fall så är mixen (mixarna) klara och de är paketerade samt uppvägda för att se hur mycket det blev i varje totalt. MN-18 gav utslag på 13,40 gram inklusive påsens vikt på 0,8 gram och 5F-UR-144 gav ungefär 15-16 gram, dock fick jag dela upp den mixen i flera påsar på grund av brist på stora sådana.

Jag återkommer senare när jag testat MN-18 och lägger då även upp lite bilder och dylikt.
Senast redigerad av LightCloud 2013-11-26 kl. 11:26.
Citera
2013-11-26, 12:05
Medlem
Citat:
250 milligram MN-18 i pulverform är i stort sett färdigtorkat just nu men jag låter ändock mixen stå en stund till och röra runt lite i den några fler gånger, trots att den är helt torr och inte längre luktar aceton. ~10 gram vanlig cigarettobak blev det utspätt med, vilket då blir dryga 1/40 vilket jag tycker blir lagom och dessutom kommer jag att börja i låga doser samt röka med cigarettfilter som alltid annars.

Helt oväntat hittade jag aceton i en butik som jag minst anade skulle ha det när jag handlade helt andra saker, så snart kommer en utvärdering av substansen. Även en till rökmix står och torkar i samma stund och har ungefär samma potens fast den innehåller cannabinoiden 5F-UR-144 istället. Tror dock att det blev ~12-13 gram tobak i den då det såg ut att vara lite mer, men det spelar ingen roll.

Jag förmodar att ingen annan har testat den ännu?

Nå väl. Vi får se vad min kropp tycker om naftylamin om teorin Jusef nämner är korrekt. Skulle bieffekterna vara starka har jag kommit fram till en tolkning sett till namnet på substansen och döper den därför till "250 milligram av MakalöstNervkittlande-18", där 18 står innebär åldersgräns, 18 år.

Det blir troligen att ut och röka en liten dos snart då mixarna är både paketerade, uppvägda och redo för att förtäras mot statens vilja.

Editering.

Allt ovan förutom den sista meningen med att jag strax ska prova på substansen skrevs tidigt i morse bara att jag försvann en stund med att fixa med mixarna följt av att jag snöade in mig på massvis med andra saker och hittade både böcker, gamla dokument, bilder och andra föremål som var väldigt intressanta. Sedan tog jag bilder under tillredningens gång som jag kan publicera här om en stund.

I vilket fall så är mixen (mixarna) klara och de är paketerade samt uppvägda för att se hur mycket det blev i varje totalt. MN-18 gav utslag på 13,40 gram inklusive påsens vikt på 0,8 gram och 5F-UR-144 gav ungefär 15-16 gram, dock fick jag dela upp den mixen i flera påsar på grund av brist på stora sådana.

Jag återkommer senare när jag testat MN-18 och lägger då även upp lite bilder och dylikt.

Hur går det? Jävligt sugen på att testa den själv!
Citera
2013-11-26, 17:36
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ctrlplusalt
Hur går det? Jävligt sugen på att testa den själv!

Provade den först för någon timme sedan och började lågt. Rökte endast 0,03 gram och kände av väldigt, väldigt svaga effekter. Kommer att röka mer under kvällen dock så fler uppdateringar kommer att komma på löpande band!

Lite bilder kan jag bjuda på i och för sig eftersom att jag är så snäll. Min handstil är så vacker när jag är påtänd alltså!

http://anony.ws/i/2013/11/26/Mfwzb.jpg
http://anony.ws/i/2013/11/26/Nq0LY.jpg
http://anony.ws/i/2013/11/26/jrcm8.jpg

Att det står tio gram på de stora påsarna beror på att jag mätte upp tobak genom ett tomt värmeljushölje vilket blev ungefär ett gram exakt och sedan tog jag tio stycken till varje, men uppenbarligen blev det inte helt och hållet korrekt, fast det spelar mindre roll! De andra små påsarna har korrekt vikt skriven på påsen dock eftersom att jag vägde dem efter att jag fyllt påsarna och subtraherade efteråt påsarnas vikt som låg på 0,43* gram någonting innan jag märkte innehållets vikt på påsarna.
Citera
2013-11-28, 11:31
Medlem
LightClouds avatar
Rökt 0,03 gram respektive dryga 0,1 gram nu av den här nu, alltså endast två gånger och den på 0,1 gram rökte jag under Allyleskalins, 5-MeO-MiPTs samt α-PBPs påslag. Jag hade snortat 30 milligram Allyleskalin, runt fem till sju milligram 5-MeO-MiPT och 60 milligram α-PBP. Tidigare under natten hade jag fått i mig en bra mängd α-PBP och även två små doser av 4-MeO-PBP respektive α-PVT. 5F-UR-144 också.

MN-18 tenderade till att dra igång ett sinnessjukt mindfuck. Sedan hade jag inte sovit så mycket heller, eller för lite åtminstone. Jag var skön och lugn i kroppen men mitt huvud var helt otroligt skevt. Troligtvis beror detta på kombinationen och ska testa att röka utan inblandning av andra droger som som ger psykedeliska eller dissociativa effekter senare idag. Den verkar vara mysig hittills, men det är lite trist att den troligen är ganska toxisk efter vad Jusef pratar om.

Nåväl, ta vara på nuet, annars springer det ifrån dig!
Citera
2014-02-24, 11:34
Bannlyst
Citat:
MN-18 tenderade till att dra igång ett sinnessjukt mindfuck. Sedan hade jag inte sovit så mycket heller, eller för lite åtminstone. Jag var skön och lugn i kroppen men mitt huvud var helt otroligt skevt. Troligtvis beror detta på kombinationen och ska testa att röka utan inblandning av andra droger som som ger psykedeliska eller dissociativa effekter senare idag.

Hur var det att röka utan inblandning av annat sinnesförändrande?
Citera
2014-02-24, 23:57
Medlem
Trip.McTrips avatar
Har ju funnits ett tag nu, ingen som har någon feedback att lägga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in