2013-11-18, 21:23
Medlem
onedayremainss avatar
Hej flashback.

Jag är väldigt förbannad för tillfället.
Har suttit och pysslat med musik hela dagen för att nu, äntligen komma till skott med att föra över musik till min iPhone 5s, från min iMac.

Det första som sker är att den säkerhetskopierar på en tidigare säkerhetskopia och därav raderar allt innehåll sedan september, utan att jag fick någon som helst information om detta.
Sedan så går det inte föra över musik med iTunes, för pissprogramet tycker att jag måste blåsa ut hela jävla telefonen och det tänker jag inte gå med på.

Så min fråga till er,
finns det något substitut-program till iMac?
Något där man inte måste synka och ha sig, utan helt enkelt bara föra över musik till telefonjäveln?
Har googlat som en idiot men finner inget vettigt.

Tack på förhand
Citera
2013-11-18, 21:28
Medlem
Torps avatar
Mitt råd till dig är faktiskt att läsa på vad synkning innebär innan du börjar leta efter andra program. Gjort rätt (och i ärlighetens namn - det är inte raketvetenskap) så är det faktiskt ganska smidigt.
Citera
2013-11-19, 00:45
Medlem
onedayremainss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Mitt råd till dig är faktiskt att läsa på vad synkning innebär innan du börjar leta efter andra program. Gjort rätt (och i ärlighetens namn - det är inte raketvetenskap) så är det faktiskt ganska smidigt.

Mitt problem är att jag inte kan föra över musik via iTunes, för att den vill återställa hela jävla telefonen.
Därför vill jag ha ett substitut för det här skitprogrammet.
Citera
2013-11-19, 15:01
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onedayremains
Mitt problem är att jag inte kan föra över musik via iTunes, för att den vill återställa hela jävla telefonen.
Därför vill jag ha ett substitut för det här skitprogrammet.

Just därför behöver du läsa på om synkning. Jag tror inte ens att jag kan rekommendera något annat program än Spotify om du inte får kläm på iTunes synkning faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in