Enligt min källa så är dom bröder, och åldern som anges i media stämmer inte exakt.
Kolla vem som bor på Nygatan 32, så får Du nog till det.
Jag skriver inte ut namnet för det är obekräftat, men bör vara rätt.
Polisen gjorde ett sök på den adressen samt mjölbyvägen 10.
Kanon, tack!
Jag hittade personen nu, och som du säger så är dom med all säkerhet bröder, t.o.m. tvillingar. Vi får se om någon kan bekräfta detta, för du har ju i så fall helt rätt i att åldern inte stämmer. Det skiljer ju 4 år mellan den uppgift som finns i media, och den rätta som finns på ratsit.
Det är högst osäkert om dom är bröder, det pratas mycket just nu, men jag är rätt säker på att dom inte är bröder, men är släktingar på något sätt.
Enligt åtalet ska männen den 17 november ha trängt in i en bostad i Huskvarna och tvingat med sig kvinnan. En av dem ska ha varit beväpnad med en skarpladdad pistol och den andre ska ha haft en kniv. I samband med bortförandet ska de även ha hotat tre andra personer med vapnen.
Vad som inte framgår av artikeln är att en av dom ansåg att han var gift med kvinnan på muslimskt vis, och därför skulle hämta hem henne och tala henne till rätta.
Det vet jag med säkerhet.
Den kidnappade tjejen heter *lonso *odriguez, *enisé
Hon anser sig inte vara kidnappad.
Ur FUP:en
*A *R *D
2013-11-20 kl 12.59 fick jag ett meddelande via sms av Denise.
Hon meddelade samtidigt vilket telefonnummer hon nu hade.
Hon skrev så här:
Hej de är denise jag vill att ni ta bort utrednigen om mig jag blev inte kidnappad jag älskar
fowas och jag kommer inte svara på fler frågor. Jag blev inte kidnappad! Så ni bara vet de.
Jag är inte rädd ingetting. Ta bort utrednigen om mig.
Jag kontaktade och informerade hennes målsägandebiträde om detta.
Den kidnappade tjejen heter *lonso *odriguez, *enisé
Hon anser sig inte vara kidnappad.
Ur FUP:en
*A *R *D
2013-11-20 kl 12.59 fick jag ett meddelande via sms av Denise.
Hon meddelade samtidigt vilket telefonnummer hon nu hade.
Hon skrev så här:
Hej de är denise jag vill att ni ta bort utrednigen om mig jag blev inte kidnappad jag älskar
fowas och jag kommer inte svara på fler frågor. Jag blev inte kidnappad! Så ni bara vet de.
Jag är inte rädd ingetting. Ta bort utrednigen om mig.
Jag kontaktade och informerade hennes målsägandebiträde om detta.
Spoliern är sjukt. Så jävla sjuk!
Skulle vara intressanta att veta vad dessa mönstermedborgare har på sitt samvete i straffregistret. Och sådant som aldrig gått vidare.
Man kan ju undra om det är hon själv som skrivit det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!