2013-11-18, 16:24
Medlem
Hej har köpt några lappar från ..lab.se tänkte se om man kan ta det med mina tabletter, eller om jag måste vänja av kroppen ett tag innan.
Citera
2013-11-18, 16:26
Medlem
KJuices avatar
Anti-depp och psychedelia är inte bra, gör det inte.
Citera
2013-11-18, 16:45
Medlem
Dina antidepp binder hårt till serotoninreceptorerna där lapparna ska fästa och din antipsykotika gör allt exprimenterande med psykotomimetika (synonym till hallucinogena preparat, entheogener, psykedeliska preparat) fruktlöst, generellt sett. Men för att vara specifik så ta reda på bindningsvärdet för respektive medicin och bindningsvärde för 25G-NBOMe så har du svart på vitt om det fungerar.

Men... blanda ALDRIG stabiliserande(antidepressiva med serotoninpåverkan, MAO-hämmare, (S)NDRI, typiska/atypiska neuroleptika et.c.) läkemedel med MDMA/LSD och liknande, allvarliga förgiftningstillstånd kan uppstå. Du är värdefull, glöm inte det...

mvh
Senast redigerad av Fixin 2013-11-18 kl. 16:51.
Citera
2013-11-18, 17:38
Medlem
Tackar så jättemycket för svar får forska lite djupare i medicingrejjerna

Hur lång tid bör det ta att bli av med medicinerna i kroppen?
Senast redigerad av mongo-bizarro 2013-11-18 kl. 17:42. Anledning: glömde fråga..
Citera
2013-11-18, 18:23
Medlem
Sök på din mediciners trivialnamn Venlafaxine/Aripiprazol +"half life" ("halveringstid" på svenska), sen tar du fram penna och papper och antecknar... Är det något mer du inte förstår så googla i första hand, i andra hand fråga här...

Posta gärna din info här, kan vara till nytta för fler än dig.

mvh
Senast redigerad av Fixin 2013-11-18 kl. 18:37.
Citera
2013-11-18, 19:15
Medlem
Har sökt lite, fattade dock inte sakerna jag läste igenom, får bli att hålla mig borta från lapparna tills vidare. Någon på bluelight hade skrivit att det kunde ta lika lång tid att sluta som det tar att vänja sig in i snri och ssri.
Citera
2013-11-19, 02:15
Medlem
Kan ja, vet en hel del som bara klipper rätt av och tar det bra. Inte Venlafaxine iofs men ändå. Är antideppavtändning verkligen så illa? Mår inte bra av antidepp så mår bara bättre när jag slutar hur jag än mår typ...
Citera
2013-11-19, 10:55
Medlem
Ska nog testa en lapp i helgen. Har slutat med abilify, men tänkte fortsätta med venlafaxin. Dock är jag lite orolig över nbomet då jag knappt hittar nån info om det...
Citera
2013-11-19, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongo-bizarro
.
Hittade rätt bra info.
*25g *- 700ug was a light dose. It is the most clear-headed nbome in this series.
This one comes with body euphoria and mood boost, similar to a threshold dose of mdma with less sexual undertones. It also has unique nootropic qualities ... not only clear-headed but clarity seemed enhanced a good deal. I'd say this is the most versatile nbome, suitable for just about any occasion.
There is no body load on the come-up or otherwise, no evidence of vasoconstriction, and come up is about 30 minutes (the affects keep building up to around 60 minutes). Eating is no issue and sleep was possible 4 hours after dosing. Unfortunately, it comes with no visuals, but with the lack of body load it's an ideal candidate for combining!
Since this dose was VERY light and 25g has a nice afterglow, it's hard to determine how long before I was coming down.
estimated trip time @ 4 hours but is likely longer with a "solid" dose.
Senast redigerad av mongo-bizarro 2013-11-19 kl. 11:10.
Citera
2013-11-19, 11:30
Medlem
Som sagt antidepp omöjligör effekt, bara för att du inte har omöjligtx2 så är det ändå omöjligtx1...
Citera
2013-11-19, 12:40
Medlem
Känner mig måttligt korkad just nu-.- får sluta med båda två och se om jag får någon effekt i helgen, tack för förtydligande, kan vara rätt trångsynt..
Citera
2013-11-21, 16:17
Medlem
jag äter 300 mg venlafaxin och jag har trippat på lsd många gånger och har fått effekt av lsd'n
Senast redigerad av drleary 2013-11-21 kl. 16:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in