2013-11-18, 14:50
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Vad var det du gjorde , exakt , ovanstående text förklarar otydligt .

Simple system tweaker löser inget problem i sig självt så vad löste problemet enligt dig ?

Tja, datorn läste igenom lite filer i programmet (tweaker), krävde omstart, gjorde en checkdisk, såg det ut som, startade om igen, och vips funkade det.
Jag kan tyvärr inte ge dig en bättre beskrivning än så, men jag tackar för dina länkar och tips.
Tack igen.
/ Warren
Citera
2013-11-18, 16:22
Medlem
Du kan mycket väl köra en scan med IObit ASC. Skadar inte - jag gillade deras driver updater, kör den om inte annat.

Obs när du aktiverar programmet får du inte vara uppkopplad - koppa upp - registrerad (härliga hål i systemen)
Citera
2013-11-18, 16:56
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warren-chezwick
Tja, datorn läste igenom lite filer i programmet (tweaker), krävde omstart, gjorde en checkdisk, såg det ut som, startade om igen, och vips funkade det.
Jag kan tyvärr inte ge dig en bättre beskrivning än så, men jag tackar för dina länkar och tips.
Tack igen.
/ Warren

Gjorde du som jag rådde dig i inlägg # 8 eller lät du vilket det låter som programmet köra alla tweakar ?

Du körde alltså även IO bit , hm , ja ditt problem är inte löst bara hanterat tillfälligt så , välkommen åter .
Citera
2013-11-18, 18:12
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Gjorde du som jag rådde dig i inlägg # 8 eller lät du vilket det låter som programmet köra alla tweakar ?

Du körde alltså även IO bit , hm , ja ditt problem är inte löst bara hanterat tillfälligt så , välkommen åter .

Jo, jag körde båda. Det är lite svårt att avgöra vilka tips som är bäst även fast jag måste säga att du verkar väldigt kunnig i ämnet.
Vad jag kunde utläsa så var det ett lånat usb minne på 32gb som datorn ville "check-diska" varje gång jag startade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in