Citat:
Jag ser en person som är väldigt envis, ganska bjäbbig men på ett rätt kul sätt, kom igen! micro är rätt rolig och träffsäker i sina oneliners. Och ingen skitter väl här inne och håller med någon?
haha liksom inte därför man skriver här eller hur? Möjligen ex. antal gossar som behöver massa ryggdunkar för att hosta igång...
Och ursäkta men menar du att micro sitter och håller utmattningskrig med sig själv? hmm? Vilka är personerna på andra sidan? Varför klagar ni inte på dem utan väljer ut Micro ensam? ex Thyros2 som kör 80% töntiga personpåhopp i alla han skriver samt rent nonsens innehållsmässigt. Seriositetsgraden där ligger under fryspunkten, men klagar någon på honom? neeeee....
haha liksom inte därför man skriver här eller hur? Möjligen ex. antal gossar som behöver massa ryggdunkar för att hosta igång... Och ursäkta men menar du att micro sitter och håller utmattningskrig med sig själv? hmm? Vilka är personerna på andra sidan? Varför klagar ni inte på dem utan väljer ut Micro ensam? ex Thyros2 som kör 80% töntiga personpåhopp i alla han skriver samt rent nonsens innehållsmässigt. Seriositetsgraden där ligger under fryspunkten, men klagar någon på honom? neeeee....
Nope, den enda person på flashback jag hoppas bara ska sluta skriva någon dag i samband med en stor brand.
Jag menar inte så även om jag gärna uppmuntrar roliga eller enligt mig sanningsenliga inlägg med en kommentar.
I micros fall;
Någon - män är fysiskt starkare än män
Micro - nej, det finns kvinnor som är fysiskt starkare än män
Någon - jaja ok det finns vissa kvinnor som är starkare än vissa män. Men generellt?
Micro - nej, det är en könsmaktordning som premierar männen och en social struktur.
Någon - men du kan ju inte mena att du tycker detta
Micro - men lilla gubben, bara för att du är starkare än vissa kvinnor betyder inte det att du kan våldta dem för att du vill! Det kanske är normativt i din värld men bara för att ett kön vanligtvis är starkare än ett annat....
Någon - men skrev du inte just att ett kön vanligtvis är starkare än det andra, precis det jag skrev?
Micro - nej, hur är det med läsförståelsen lilla gubben, får du inte knulla hemma?
Någon - va?? Vad har det med något att göra? Jag får visst knulla?
Micro - så du våldtar din fru!!! Och slår henne!!? För att du är starkare och det är patriarkatets fel!
Någon - ..
Jag har aldrig mött en människa som kan lämna en själv och alla andra med en fullständig känsla av hat utan att riktigt förstå varför samtidigt som hon själv ser det som en seger.
Problemet är att många dras med i hennes retorik och hat vilket sänker nivån på intressanta diskussioner och "motståndarlaget" går all in på samma sätt eftersom de vet vad de har att vänta sig.
Idioter på det andra laget är i alla fall inte lagkapten utan mindre distraktioner som alla seriösa lär sig att ignorera.

), så hon går all in eftersom hon vet vad hon har att vänta sig.
eller snarare, låtsas inte veta och nekar det i all oändlighet. Jag har sett många exempel på liknande.