Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Om grundproblemet för dig och andra verkligen hade varit den värdelösa och ohederliga debattekniken är det ju VÄLDIGT konstigt att du då väljer just dessa två att kritisera ur den stora hög av folk som kör denna stil over and over again
Inte det minsta konstigt. Det blir ett
problem för mig först när en person ger sig in i debatt med mig eller anstränger sig för att förstöra debatter som jag deltar i. Då
mysmari har män som sin måltavla så är det inte konstigt att det orsakar
problem för mig. Män som strävar efter att förstöra för kvinnor skapar av naturliga skäl mindre problem för
mig.
Du beskriver för övrigt Noola träffande: "Hon är helt enkelt en envis liten gris som hakar fast i en fråga tills blodvite uppstår." Noola kan hålla på veckor i sträck med att återposta samma oneliners och återposta samma missuppfattningar av andras argument. Antagligen genom att kopiera och klistra in samma gamla textrader i inlägg efter inlägg ... Boten Noola.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Kanske för att du själv just nu kör en ohederlig debatteknik? Du valde nämligen inte att citera hela mitt inlägg och du valde att svara på fel argument och inte på själva frågeställlningen i mitt inlägg. Dubbelmoral som sagt.
Jag har svarat på fel argument? Så vad är rätt argument att svara på? Jag svarade helt enkelt på ditt inlägg och bemötta delar av inlägget som jag fann relevanta för mig. Du skrev om åsikter och debattteknik och spekulerade om mina grundmotiv. Min replik handlade om åsikter och debattteknik och mina motiv. Vad mer kan du begära?
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Ge dig nu, Du har fel i denna sak. Du har rätt att kritisera åsikterna och debattekniken, men ingen rätt sitta och mala detta mot någon och försöka framställa det som att de skulle vara de värsta marodörerna i saken. Töntfaktor på den.
Du kör med fittsolidaritet. Fittan ska alltid försvaras oavsett vad fittan gör. Jag skulle aldrig försvara kukar på ett sådant blint sätt.