• 1
  • 2
2013-11-19, 09:37
Medlem
Har hört liknande rykte. Är bekant med en vän till honom som också sade att det troligtvis rör sig om en medveten olycka.

För övrigt var han inte i 30-årsåldern, han var 24.
Citera
2013-11-19, 19:13
Medlem
meadowbrooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Safko
Har hört liknande rykte. Är bekant med en vän till honom som också sade att det troligtvis rör sig om en medveten olycka.

För övrigt var han inte i 30-årsåldern, han var 24.

Nej. Född -85.
Citera
2013-11-19, 19:48
Medlem
Vet man inget behöver man inte skriva, rykten förvrängs väldigt lätt... För övrigt är han född 1986 och har ett annat efternamn än vad som skrivs..
Citera
2013-11-19, 22:14
Medlem
meadowbrooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikard84
Vet man inget behöver man inte skriva, rykten förvrängs väldigt lätt... För övrigt är han född 1986 och har ett annat efternamn än vad som skrivs..

Var väldigt tydlig med att det var just rykten. Han är visst född -85 om han inte hoppat över en klass och J*nsen är visst hans efternamn såvida han inte bytt typ det senaste året eller så.:
Citera
2013-11-19, 22:46
Medlem
Det har han...
Citera
2013-11-21, 09:19
Medlem
Jag har alltid noterat dessa trådar som dyker upp så fort någon dött i en olycka. Det har aldrig varit något som intresserat mig och har i princip aldrig läst några av dem då jag inte förstår fascinationen.
Nu är det så att jag kände personen i fråga väl och jag känner ett obehag över hur nära inpå mig personligen alla spekulationer och felaktigheter kommer. Det är ju också intressant hur vissa personer står på sig utan kött på benen.
Tänkte att jag skulle dela med mig av den riktiga faktan så att det kan bli slutspekulerat.
Han föddes i januari 1986 och skulle blivit 28 om 2 månader. Alltså var han i 30-års åldern och inte 24 eller född 85.
Der är sant att efternamnet som angetts i tråden inte var så han hette när han dog. Han gifte sig för ett par år sedan och fick 2 barn. Dock kallas han fortfarande vid sitt gamla efternamn av sina vänner.
Vad gällande om det var en olycka så är svaret nej, detta var ett medvetet val. Jag håller med om att det var ett idiotiskt sätt att göra det på, men jag är helt övertygad om att han inte hade för avsikt att skada någon annan, han förstod nog helt enkelt inte bättre. Han har alltid haft svårt att se konsekvenser av handlande och såg nog detta som det enklaste och säkraste sättet att inte överleva, ett snabbt vrid på ratten sen är det över. Jag tror inte han förstod vilken inverkan hans bil skulle ha på en buss vid den hastigheten.
Frågan som återstår är varför? Något som vi aldrig kommer få det rätta svaret på, men en brokig uppväxt och ångest har förmodligen spelat in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in