Citat:
Ursprungligen postat av
findusen
håller med. och bdsm-världen är inget jag vill till då den känns för mörk. jag vill mest bli dominerad när vi har sex, men i vanliga fall vill jag ha någon som lyssnar och förstår och som är på samma nivå som en själv.
Det är det vanligaste att folk bara vill ha dominansen i sängkammaren, åtminstone när det är mannen som är dominant. Det är inget konstigt alls att vilja ha det så.
Däremot verkar det vara vanligare bland just dominanta kvinnor att vilja ha även den sociala biten, men de dominanta kvinnorna är inte så många så det är svårt att säga något säkert där.
[/quote]det jag söker är ju det som vanliga tjejer idag ofta söker.
ja, får väl egentligen bara fortsätta träffa nya människor, men på något lurigt sätt få dominans-kandidater att förstå att det är d jag gillar.
är inte ute som sagt efter att bara bli körd med. men visst, tror också dom tröttnar. och tror inte heller att det är så ofta dom trivs i att vara dominanta. livet är tufft för killar med min läggning

[/quote]
Eftersom du inte vill bli hunsad skulle jag starkt rekommendera dig att omvärdera dina antaganden. Folk som alltid har fått som de velat etc kommer med stor sannolikhet att hunsa dig, men endast liten sannolikhet vilja dominera i sängen. Riktigt dåliga odds alltså, även om det verkar lovande enligt din känsla.