• 2
  • 3
2013-11-18, 17:59
Medlem
GoodVibess avatar
Är det bekräftat om taket kommer att vara öppet eller stängt? Kommer att vara på plats
Citera
2013-11-18, 18:03
Medlem
freeriderXIIs avatar
Om du är på plats GoodVibes glöm inte att sjunga Markoolios landslagsdänga In med bollen i mål ! på läktaren för att upplyfta spelarna/egga dem till att göra mål.

Citera
2013-11-18, 18:06
Medlem
Neuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodVibes
Är det bekräftat om taket kommer att vara öppet eller stängt? Kommer att vara på plats

Det bestäms först imorgon. För övrigt är jag ganska övertygad om att Portugiserna är lika tuffa som svenskarna. Därtill blir det är jobbig upplevelse att hålla låda på läktaren. Nej, stängt tak, tack!
Citera
2013-11-18, 18:35
Medlem
GoodVibess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Om du är på plats GoodVibes glöm inte att sjunga Markoolios landslagsdänga In med bollen i mål ! på läktaren för att upplyfta spelarna/egga dem till att göra mål.

haha jajemen, här ska det hejas ordentligt! Vi ska fan till Brasilien
Citat:
Ursprungligen postat av Neus
Det bestäms först imorgon. För övrigt är jag ganska övertygad om att Portugiserna är lika tuffa som svenskarna. Därtill blir det är jobbig upplevelse att hålla låda på läktaren. Nej, stängt tak, tack!
Exakt, hoppas också på stängt tak. Det är fan kallt ute nu :P
Citera
2013-11-18, 18:41
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodVibes
haha jajemen, här ska det hejas ordentligt! Vi ska fan till Brasilien

När jag var i Portugal 2004 sjöng läktarna In med bollen i mål vid en hörna och Zlatan slog då sitt berömda eleganta klackmål. Kanske han blev inspirerad.

Här kan ni höra läktarna sjunga den vid tillfället :

https://www.youtube.com/watch?v=mDXi2Oo9m-g

Notera också vilken stämning det är då Sverige spelar mästerskap utomlands.
Senast redigerad av freeriderXII 2013-11-18 kl. 18:45.
Citera
2013-11-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Felpost

Felpost?

Handlar väl om startelvan där jag vill ha ett 442 men med en lite släpande forward.
Citera
2013-11-18, 18:54
Medlem
Samma som sist, möjligen att man kan starta med Taco istället för Kongo. Men varken Taco eller Elm orkar tydligen 90 minuter så då vill Hamren säkert byta båda. Kaca imponerade väl inte direkt heller men ska man byta honom får man väl formera om kanske? tror inte det kommer hända till en början iaf.
Citera
2013-11-18, 19:02
Medlem
De verkar som att ingen är i form
Citera
2013-11-18, 20:00
Bannlyst
De orkar men man måste spela taktiskt se till att hålla bollen inom laget tills man hunnit vila sig för att attackera.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in