Citat:
Ursprungligen postat av
karmen
Vad är ditt syfte? Varför är du intresserad?
Den uppfattning jag har fått lite av dig är det att du tycks gå igång mer på att provocera och just veckla in dig i tjafs med just de personer som du anser håller en låg nivå och när du väl får mothugg av någon som försöker diskutera på ett mer nyanserat och vuxet sätt så tenderar du att bli tyst eller lämna diskussionen.
I övrigt kan jag också rekommendera Tanja och skulle kanske också rekommendera författare som skriver lite mer om mansrollen i stil med Robert Bly, Clarissa Pinkola Estés och Marion Woodman
Det är den främsta anledningen till att jag sitter här faktiskt, jag letar efter antifeministiska åsikter.
Om jag nu måste förklara denna tråd.
På vilket sätt tycker du jag sitter och enbart provocerar? Den var ju intressant. Jag tycker mer jag finner mig sitta och försvara grundläggande rättigheter för kvinnor på detta forum stup i kvarten.
Finner du det provokativt?
Att jag ideligen vecklar in mig med idioter, det kan jag ju däremot hålla med om.
Jag försöker låta bli ska du veta. men om du kollar i de trådar jag diskuterat så är det faktiskt idioterna som förföljer mig mer än tvärtom.
Och försvinner när jag får mothugg? Herregud, jag sitter här i dagar och debatterar i milslånga trådar med folk. Inte fan ger jag mig. När jag slutar är det ofta för att diskussionen gått i stå och i cirklar, den leder liksom inget vidare. Då finner jag det inte vara värt tiden längre.
men ge mig gärna ett exempel där jag tystnat.
jag brukar för övrigt skriva i senaste inlägget att det blir det sista.