2013-11-15, 14:37
Medlem
Vattenspridares avatar
Hej! Fick Cipralex 10mg utskrivet inatt efter en vända på pysk, tänkte fråga vilka RC substanser och även "real deal" som rusmässigt försämras med Escitalpram(Cipralex)?
Och fick även Propavan 25mg utskrivet, samma fråga där?

Substanser jag undrar mest över är, Cannabinioder(Vilken som helst), kokain, toppisar, MDMA, LSD och även allting på TT?
Cannabis behöver jag väl inte oroa mig för att ruset försämras?

Ni som även har tagit Cipralex kan även berätta vilka substanser som INTE funkar med Cipralex?

Tacksam för svar!
Citera
2013-11-15, 15:45
Medlem
Ritalin alltså metylfenidat funkade INTE för mig ihop med cipralex. Fick extrem ångest av den kombinationen när ritalin gick ur, ångesten försvann när jag då slutade ta cipralex.
Annars är den medicinen rätt bra för att vara antidepp.
Och varför fick du propavan? Imovane är bättre enligt mig
Citera
2013-11-15, 16:07
Medlem
Har haft den cipralex tycker den inte funka på mig men har zyprexa och lyrica nu det får min ångest helt bortblåst. Men allt jag tog på cipralex gav den effekt det skulle jag körde mycket amfetamin och även en hel del xanor och sub men var inget som blev nersatt
Citera
2013-11-15, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maistroer
Har haft den cipralex tycker den inte funka på mig men har zyprexa och lyrica nu det får min ångest helt bortblåst. Men allt jag tog på cipralex gav den effekt det skulle jag körde mycket amfetamin och även en hel del xanor och sub men var inget som blev nersatt
Blir inte du hungrig av lyrica?
Citera
2013-11-15, 18:16
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candles
Fick propavan då jag hade det utskrivet för ett år sedan och hade bra erfarenheter över den medicinen.

Märker att jag citerade fel inlägg
Senast redigerad av Vattenspridare 2013-11-15 kl. 18:18.
Citera
2013-11-15, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candles

Jo blir riktigt hungrig av den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto