Citat:
Ursprungligen postat av
svempakungen
Får judar komma?
Demonstrationen kommer att vara helt judefri då partiet köpt in två av den senaste modellens judedetektorer från Teheran som med 99,9% säkerhet kan upptäcka eventuellt judiskt påbrå oavsett om det handlar om sefarder, ashkenazi-judar, Beta-Israel eller andra grupperingar. Hela valfonden gick förvisso åt, men det kan det gott vara värt för att upptäcka dessa lömska mörkermän.
Du kommer alltså inte in det här året heller, jag beklagar.
Ett mer seriöst svar hade varit att alla som ställer upp på demonstrationens paroll och vill demonstrera mot svenskfientligheten är välkomna att delta om inte skäl för att förvägra detta kan presenteras. I regel får man de svar man gjort sig förtjänt av.
Sedan kan man naturligtvis ha en hypotetisk diskussion avseende hur det skulle se ut om det dök upp en neger eller en jude på samlingsplatsen, hur det juridiska läget att avvisa en sådan person ligger till. Men en sådan diskussion är du ju inte mentalt kapabel till att föra och således är den ju även överflödig av det skälet.
En rasfrämling som sympatiserar så mycket med svenskarnas kamp och rätt till sitt eget land att han faktiskt är beredd att sluta upp med dessa i offentlig demonstration kan jag ju personligen tycka förtjänar att hedras och äras snarare än att utsättas för hån från debila fåntrattar, men det är ju bara min personliga åsikt.