2013-11-14, 21:15
Medlem
tjena tjena.

Sitter här hemma och har lite smått abbe, tänkte trycka i min lite atarax så kanske de lugnar sig en aning iallafall under natten. Har lång erfarenhet av opiater/benzo, hög tolerans. Hur många atarax ska jag ta? Förövrigt är de en karta 25 mg jag har.
Citera
2013-11-14, 21:23
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av richies
tjena tjena.

Sitter här hemma och har lite smått abbe, tänkte trycka i min lite atarax så kanske de lugnar sig en aning iallafall under natten. Har lång erfarenhet av opiater/benzo, hög tolerans. Hur många atarax ska jag ta? Förövrigt är de en karta 25 mg jag har.

Det kommer inte fungera för att få ett rus.
Spelar ingen rill hur många du tar, men ta 5 stycken och lägg dig och vila framför en sjysst fil så kommer su se att du kommer somna iallafall

Ha en bra kväll!
Citera
2013-11-14, 21:31
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Det kommer inte fungera för att få ett rus.
Spelar ingen rill hur många du tar, men ta 5 stycken och lägg dig och vila framför en sjysst fil så kommer su se att du kommer somna iallafall

Ha en bra kväll!
Han vill inte få ett rus, han hoppas på att det ska hjälpa mot abstinens!

TS, vad är det du har abstinens för? Atarax lär bara hjälpa om du upplever illamående och/eller kräkningar. Annars kan du använda det för att somna så att du kan sova igenom abstinensen, fem stycken som rEEg sade kan räcka. Fyll på med mer om du inte blir tillräckligt trött.
Citera
2013-11-15, 02:32
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Atarax är tyvärr som sockerpiller jämfört med benso och framförallt opiater… Så du lär få trycka i dig en hel del...
Citera
2013-11-15, 02:48
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Jag slängde i mig runt 20 st under en meph-at, och jag tyckte faktiskt att det hjälpte en del. Jag blev ganska seg på ett behagligt sätt, men givetvis inte i klass med benso.
Citera
2013-11-15, 03:13
Medlem
xaks avatar
Alltså det "rus" du får av atarax är att du blir lite dåsig så för en del blir det lättare att somna.

Jag fick det utskrivet men dom jävla bieffekterna jag fick var fan värre än att inte kunna sova, jag drömde helt fuckade saker, fick panikångest för första gången på flera år osv.

Riktig jävla skit.
Citera
2013-11-15, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av richies
tjena tjena.

Nu har jag ingen "lång erfarenhet av opiater/benzo" men när jag känner av abstinensen från cannabis så tar jag 5 st Atarax, 10 st Neurol och tuggar en jävla massa Calma. Detta tar bort en del av abstinenssymtomen och om man tar några järn till blir alkoholruset lite flummigt (för mig!).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in