• 2
  • 3
2022-11-26, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Känner igen detta och hört många andra prata om det också.

Numera får man i princip bara dom negativa effekterna medan dom positiva försvinner. Prövar man däremot något nytt så är de bra. Men går jag tillbaka till något gammalt så blir de bara negativt

Ingen effekt första gången på oxy tram och enda effekten jag får av benz är att det kanske kan boosta subben så jag KANSKE kan få lite nodd eller sova, bara extremt höga doser diazepam som kan blir skön i kroppen utav men känner inget i huvudet men lägger jag mig ner och försöker glo en film slocknat jag fan direkt på bara tex 1-2ksalol och det är ju fanimej inte samma sak som en 2mgs xanor stav dessa ksalol är ju fan helt värdelösa tyvärr så inte direkt så jag har någon tolerans på droger.
Och från att få lite rus på 250mg tjo för att dagen efter få nada på 750mg nått är ju fan inte rätt?
Kan det vara så tragiskt att jag helt enkelt bara kan ta det någon gång i månaden MAX om ens det

Och mdma har jag prövat 2 gånger utan effekt la även till mefedron (eller vad det nu heter som ska vara "värre" än mdma och man stinker skaldjur dagen efter tror som brukade kalla det räka när det fanns här temporära för många år sedan) utav dom kvällarna med verkligen 0 effekt men mina polare som tagit mdma ett flertal gånger som dessutom senast hade tagit för knappt en vecka sedan fick sjuuukt bra effekt på mindre än en tredjedel vad jag tog, visst jag är lång och väger nästan hundra kg men inte fan ska det ge mig monster på substanser jag knappt någonsin använt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in