• 1
  • 2
2005-07-13, 20:14
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillYourGod
Vad ska du ha känslokylan till? Är du besvärad av humörsvängningar eller vill du begå brott?

Ska han begå ett brott är droger det sista man ska blanda i alla fall när det gäller lite större saker.
Citera
2005-07-13, 20:16
Medlem
KillYourGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribe^
Ska han begå ett brott är droger det sista man ska blanda i alla fall när det gäller lite större saker.

Ja, jag tycker också det, men mindre mängder benzo kanske kan göra honom lagom avspänd.
Citera
2005-07-13, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
får du det utskrivet eller köper du det på annat håll?

Jag tror inte Risperdal är nåt för dig. Man ska inte leka med neuroleptika, det kan sluta riktigt illa.
Citera
2005-07-13, 21:57
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunden
får du det utskrivet eller köper du det på annat håll?

Får det utskrivet efter en psykos för snart 2 år sen...funkar till det det är till för, biverkningar:Avtrubbad, smått känslokall, ingen ånger-ångest o absolut inga sexuella känslor kvar i kroppen...helt enkelt jävligt antisex
Citera
2005-07-13, 22:24
Medlem
PiLLerILLers avatar
Risperdal, och Haldol för den delen, ges inte bara till patienter med psykoser och paranoia. Vid svår depression får folk ibland något av dessa medel utskrivna som ångestdämpande att ta vid behov.

Det krävs att man äter dem dagligen för att de beskrivna biverkningarna skall uppkomma. Äter man bara en vid enstaka tillfällen, blir man bara soggig, trött och vaknar med rejäl baksmälla.
Citera
2005-07-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Risperdal, och Haldol för den delen, ges inte bara till patienter med psykoser och paranoia. Vid svår depression får folk ibland något av dessa medel utskrivna som ångestdämpande att ta vid behov.

Det krävs att man äter dem dagligen för att de beskrivna biverkningarna skall uppkomma. Äter man bara en vid enstaka tillfällen, blir man bara soggig, trött och vaknar med rejäl baksmälla.

Dom fungerar ju inte om man bara äter enstaka då och då. Dom är ju inte till för att bedöva tillfälligt-
Citera
2005-07-13, 23:47
Medlem
Zoxs avatar
Varför kan jag ju undra? Verkligheten kommer ikapp dig.
För att begå brott så finns det ju erkända combos som jag kört och vet att de funkar:
* 4-6 rop + ett par starköl

* 6 Zop + 15 cl sprit

* Zop+alkohol+bens= Iskall.

Men denna kombi har fått mig att göra saker jag får leva med som ett blödande sår!

Så vill du bara "fly" så dra i dig en karta zop och lägg dig i sängen.
Citera
2005-07-13, 23:48
Bannlyst
En coctail av någon ganska stark neuroleptika som inte också är antiadrenerg (kan bli ångestframkallande med andningssvårigheter), t.ex Haldol eller Nozinan + en stark dos av en bensodiazepain som diazepam borde göra jobbet.
Citera
2022-09-27, 17:11
Medlem
handtralalas avatar
Finns det droger som gör en känslokall men som INTE tar död på sexualiteten? Dvs, något som tar bort ångest men så man ändå är kåt.
Citera
2022-10-13, 20:15
Medlem
Zyprexa o haldol
Citera
2022-10-16, 05:09
Bannlyst
En stadig dos benso av de starkare sorterna, och typ en shot whiskey lär göra dig helt känslokall. Du hade säkert inte ens reagerat minsta lilla om du hört hela din familj dött i en bilolycka.

Rekommenderas förövrigt ej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in