2013-11-13, 18:46
Medlem
Sichtis avatar
När jag lirade amiga var dessa titlar stora. Jag spelade bara de två första spelen men jag har för mig att det kom ett tredje spel i serien.

Musiken var riktigt storslagen. Men som vanligt när det gäller spel på amiga så klarade jag inte att varva dessa spel. Är det någon därute som klarade Shadow of the beast spelen?
Citera
2013-11-16, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
När jag lirade amiga var dessa titlar stora. Jag spelade bara de två första spelen men jag har för mig att det kom ett tredje spel i serien.

Musiken var riktigt storslagen. Men som vanligt när det gäller spel på amiga så klarade jag inte att varva dessa spel. Är det någon därute som klarade Shadow of the beast spelen?

Full respekt till den i så fall Jag har bara spelat Beast no 1, men det var fruktansvärt svårt vill jag minnas. Kom kanske typ halvvägs ner i det där trädet eller så, vill jag minnas.

Sen måste man bara älska grafiken och framför allt musiken! Vilka minnen
Citera
2014-02-25, 23:51
Medlem
Patriarch Ks avatar
Skitbra spel!
Jag och min kusin satt och spelade det på Amiga när vi var små och försökte komma så långt som möjligt. Det var riktigt jäkla svårt och vi kom väl förbi borgen och till de studsande ögonen eller något sådant. Jag minns inte helt vad som hände efter borgen. Man hämtade någon fackla minns jag, men sedan är det blankt

Tvåan tycker jag är ganska tråkigt och jag gav det aldrig en ärlig chans. Samma med trean.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in