• 1
  • 2
2013-11-15, 11:53
Medlem
RettSoNices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogstokigturk
Tror jag vet vad du menar med detta mindfuck du känner.
Det jag känt på samtliga NBOME jag testat (25I,C och B) har jag också fått en väldigt stenad mindfuck. Känner mig trögtänkt och lite vilsen. Det här är inte alls som "mindfucken" på LSD, svamp och andra klassiker.
Det är mer än dum, stenad känsla jag bara upplevt på NBOME.

Ah det är exakt det jag menar.
Vissa verkar ju gilla det men för mig är det inget som jag gillar. Kan nästan tycka att det är lite jobbigt.
Citera
2013-11-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RettSoNice
Juste grabbar!
När jag köpte mitt paket från thetripp så fick jag även lappar med asterix och obelix tryck på?
(mer exakt den dära vit skäggiga gubben från asterix och obelix) Är de samma kemikalie på annan blotter eller vad är det?
Vet ej, men när jag tittade in på TT igår så såg jag att de saluför ett par-tre nya blotters nu.

Samtliga är variationer (?) av NBOME och även fast jag inte vet den egentliga skillnaden så känner jag en tydlig skillnad mellan Apollo och Special. Mindfucken är i stort sett likadan, ja. Bodyloaden tycker jag varit lite värre med Special (kan vara settingen, men tror fan inte det. tagit dessa två olika lappar ett tiotal ggr vardera).

Apollo kan nog vara Mirakulix-motivet (?), jag fick blotters där det är sjukt svårt att avgöra. Hudfärgade, till största delen.

Skit samma. Din fråga om mindfucken är besvarad av den gode skogstokigturk
Senast redigerad av balam 2013-11-15 kl. 16:43.
Citera
2013-11-15, 18:24
Medlem
bongloards avatar
Ja tankebanorna var riktigt skev på 300ug special. Kändes som att jag betraktade mina tankar igenom ett förstoringsglas, mkt intressant tripp. Mindfuck är endel av psykadeliska, utan är ganska tråkigt och lite meningslöst. Går inte att få något ut av trippen mer än att det var roligt om man kör på något med lite eller utan mindfuck.

Enligt mig ger svamp bäst mindfuck
Citera
2013-11-16, 22:35
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogstokigturk
Tror jag vet vad du menar med detta mindfuck du känner.
Det jag känt på samtliga NBOME jag testat (25I,C och B) har jag också fått en väldigt stenad mindfuck. Känner mig trögtänkt och lite vilsen. Det här är inte alls som "mindfucken" på LSD, svamp och andra klassiker.
Det är mer än dum, stenad känsla jag bara upplevt på NBOME.

Jag blir stenkorkad på special. Går vilse i annars bekanta bostadsområden men det är rätt härligt på sitt sätt.. Går alltid så långt benen bär mig när jag trippar på special och låter husen och gatorna spraka av disco lights och färger, det é livet på en pinne det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in