• 1
  • 2
2013-11-12, 20:51
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Ljunglöfs Ettan är riktigt snus. Resten är bara smaksatt skit. Köp en Prismaster om du nu inte kan peta in lös under läppen.
Lössnus kommer inte på frågan

Förresten, vad är det för skillnad på vanligt snus och white?
Citera
2013-11-12, 21:35
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness

Förresten, vad är det för skillnad på vanligt snus och white?

Vanligt snus eller original som det brukar kallas, har högre fuktighet och är blötare än white, som känns betydligt torrare i munnen.

Rutinerade snusare kör lös eller original.
Citera
2013-11-23, 16:00
Medlem
Mr.Nesss avatar
Om ni vill veta så köpte jag en dosa Kaliber Vit Special, och den var fin som fan
Citera
2013-11-30, 13:08
Medlem
Skrev precis i tråden om Röda lacket, och RL är precis detta. En perfekt festsnus. Lyxig smak på något vis.

/AQ
Citera
2013-11-30, 14:55
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquino
Skrev precis i tråden om Röda lacket, och RL är precis detta. En perfekt festsnus. Lyxig smak på något vis.

/AQ
I sådan fall föredrar jag tre ankare!
Citera
2013-12-01, 13:57
Medlem
Jag tror Göteborgs Rapé lime kan vara det perfekta "festsnuset", väldigt lyxig smak på den, smakar oerhört gott på fyllan, mycket bättre än originalet gör.
Citera
2013-12-01, 15:35
Medlem
Tucanes avatar
Luktsnus är det perfekta festsnuset - tveklöst! Vanligt snus tenderar att tappa smaken fort på fyllan - då prisen blir mer eller mindre konstant sköljd i alkohol.

Råkar det vara så att du och din näsa inte är av det rätta virket - rekommenderar jag att du kör på något vanligt snus med stark smak. Rape lime (som nämndes) eller någon av Nick & Johnnys smaksatta portioner eller kanske tom Jacobssons smaksatta godissnuser.

Mvh Tucane
Citera
2013-12-01, 16:11
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tucane
Luktsnus är det perfekta festsnuset - tveklöst! Vanligt snus tenderar att tappa smaken fort på fyllan - då prisen blir mer eller mindre konstant sköljd i alkohol.

Råkar det vara så att du och din näsa inte är av det rätta virket - rekommenderar jag att du kör på något vanligt snus med stark smak. Rape lime (som nämndes) eller någon av Nick & Johnnys smaksatta portioner eller kanske tom Jacobssons smaksatta godissnuser.

Mvh Tucane
Du rekommenderar ju bara godissnus. Inte en ända utav dom sorterna du nämnde smakar snus eller tobak. Herregud, köp en påse gott och blandat och pilla upp under läppen istället.
Citera
2013-12-06, 22:45
Medlem
Tucanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Du rekommenderar ju bara godissnus. Inte en ända utav dom sorterna du nämnde smakar snus eller tobak. Herregud, köp en påse gott och blandat och pilla upp under läppen istället.

Tog hänsyn till att TS inte verkade vara en rutinerad snusare - godissnus med högt nikotininnehåll är en "vettig" inkörsport.

Du missade/neglerade dock det mest relevanta i min post - luktsnus!

Mvh Tucane
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in