Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Vi har väll alla noterad hur vissa när de får en plats på en av de attraktiva 7-dagars parkeringarna verkar sluta använda bilen nu när de har fått en sån bra parkeringsplats.
I mitt fall så jobbar jag natt och har svårt att hitta parkeringsplats när jag kommer hem. Desto mer irriterande är det att se att samma jävla skitbilar står på samma plats som de gjort sedan början av sommaren, men det verkar ju inte vara någon som helst kontroll på dessa parkeringar?
Den bil jag stör mig mest på har stått på samma plats sedan våras. Alla har vant sig vid att den står där så en del bilister parkerar framför den, dom vet ju att den inte ska nånstans.
Bilen verkar ägas av nån ung kille som ibland sovit i den och det har även hängt pundare i närheten av bilen.
Vad ska jag göra? Kan man kontakta någon som får bort den? Själv har jag mest tänkt på att slå sönder den eller fästa bogserlina till min egna bil och dra ut den på gatan.
Har också varit med om detta, sjukt irriterande när man vet att det snyltas vissa av dom brukar åka runt och bara flytta bilen från en gästparkering eller 7 dagarsparkering till en annan, varje dag, fan tror dom att man är så jävla dum i huvudet att man inte fattar att dom bor där.
Men gör som jag skriv en arg lapp och fäst på vindrutan (för det är ju så vi gör i sverige) det
brukar oftast fungera!