Flashback bygger pepparkakshus!
2005-07-12, 03:03
Medlem
pastorns avatar
Nej, jag har inget försvar men väl en fråga. Jag för min del tycker om, när man bara kommer med en kommentar till livet. Ett litet inlägg om hur ens dag har varit. Låt oss kalla det för ett riktmärke för hur andra har det.

Visst är flashback ett diskussionsforum, men låt oss nu vidga det samma. Låt oss användare komma med reflektioner och låta andra än moderatorerna döma det vi sätter på pränt. Låt oss få posta vad vi vill utan med krav om frågetecken, och sen låta andra användare av forumet få flika in & döma. Jag vill alltså slippa ifrån kravet om att livet ska vara likt jeopardy, där varje svar ska vara i form av en fråga. I vart fall i Loungen, sen är jag nöjd.
Citera
2005-07-12, 05:06
Medlem
phreakdentas avatar
Jag håller med dig, ett personligt inlägg på ett djupt plan är ofta mycket läsvärt. Varifrån du fått att en tråd måste innehålla en fråga vet jag inte, men så är det definitivt inte. Vad som däremot vore önskvärt är att tråden skapar någon form av diskussion - det är ju vad forum är till för. Meningen är inte att moderatorerna ska bestämma vilka ämnen som är okej, deras uppgift är att se till så att forumet fungerar, att reglerna följs och att debatten främjas. Trådar som totalt saknar något att diskuera blir låsta, just därför att de är meningslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in