2024-10-22, 16:40
Medlem
Drudass avatar
Senaste avsnittet av Krimstad handlar om den här dåren.
Lyssningsvärt!
Citera
2024-10-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vesslan11
Hahaha, ja verkligen.
Vad de gäller exfrun vet jag inte, känner inte honom, men man hör talas om honom i mellanåt (rykten på stan) ryktet säger att han har nytt jobb iallafall, leverera bränsle, så han behöver väl inte tanka bilen på macken längre, återstår väl att se hur länge

Har han kvar hundstackarn? Jag vet inte sanningshalten i de rykten som gick att han skulle ha plågat djur oxå. Han är en jävla fucked up idiot så det är lätt att tro på allt man hör om honom. Han får skylla sig själv för det.
Citera
2024-10-23, 02:48
Medlem
Är det den här? 🙄
https://youtu.be/A7G3xTI92QU?si=Jkuw5oaXhAg52HEV
Citera
2024-10-23, 05:28
Medlem
Det låter som min chef, en jävla narcisist.
Citera
2024-10-23, 06:29
Medlem
Go Save. It's your birthday.
We gon' party like it's your birthday.
We gon' sip Bacardi like it's your birthday

Äntligen fick du strålkastarljuset. Minns när jag mötte Mattias på en biograf i Härnösand. Då hade han tydligen blivit pedagog åt ett gäng ungdomar. Han jobbade alltså på ett behandlingshem i Kramfors.

Jag sa, Save du är en jävla lirare alltså. Minns att hans favoritlåt var "Fucking problems".

Synd om alla drabbade men fan, Save the Savage liksom.
Senast redigerad av Lokal haschtomt 2024-10-23 kl. 06:32.
Citera
2024-10-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
Har han kvar hundstackarn? Jag vet inte sanningshalten i de rykten som gick att han skulle ha plågat djur oxå. Han är en jävla fucked up idiot så det är lätt att tro på allt man hör om honom. Han får skylla sig själv för det.

Ja de skulle inte förvåna mig alls, riktigt störd jävla människa de där.
Såg att podden finns på Spotify med, med samma titel som den här tråden.
Citera
2024-10-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokal haschtomt
Go Save. It's your birthday.
We gon' party like it's your birthday.
We gon' sip Bacardi like it's your birthday

Äntligen fick du strålkastarljuset. Minns när jag mötte Mattias på en biograf i Härnösand. Då hade han tydligen blivit pedagog åt ett gäng ungdomar. Han jobbade alltså på ett behandlingshem i Kramfors.

Jag sa, Save du är en jävla lirare alltså. Minns att hans favoritlåt var "Fucking problems".

Synd om alla drabbade men fan, Save the Savage liksom.

Varför ska man rädda en sån jävla idiot, samhällets avskum, en kostsam jävla parasit, bura in aset så han får ruttna bort, en vidrig jävla människa de där
Citera
2024-10-31, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vesslan11
Ja de skulle inte förvåna mig alls, riktigt störd jävla människa de där.
Såg att podden finns på Spotify med, med samma titel som den här tråden.

Har lyssnat. Jag finner inga ord.
Kul pappa att leva med?
Något som oxå gör mig så förbannad är att när det bevisats det är HAN som bidragit kvinnorna så ska HAN få skulder avskriva efter 5 års skuldsanering, om han sköter betalningarna. Och att betalningsanmärkningar försvinner!
Men kvinnorna han bedragit och dragit in skiten?! Ja de får stå med skulderna och betalningsanmärkningar HAN dragit på dom! Vilket jävla skämt skitsveriges jävla skitsystem är asså! Skulderan ska över på honom, alla prickar och han ska inte ha någon rätt till ett någe över huvud taget!
Citera
2024-11-01, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
Har lyssnat. Jag finner inga ord.
Kul pappa att leva med?
Något som oxå gör mig så förbannad är att när det bevisats det är HAN som bidragit kvinnorna så ska HAN få skulder avskriva efter 5 års skuldsanering, om han sköter betalningarna. Och att betalningsanmärkningar försvinner!
Men kvinnorna han bedragit och dragit in skiten?! Ja de får stå med skulderna och betalningsanmärkningar HAN dragit på dom! Vilket jävla skämt skitsveriges jävla skitsystem är asså! Skulderan ska över på honom, alla prickar och han ska inte ha någon rätt till ett någe över huvud taget!

Ja precis, de är helt sjukt, de borde ju vara tvärtom, kvinnorna ska få hjälp med skulderna och den där jävla idioten borde få deras skulder istället, utan möjlighet till skuldsanering, nackskott vore ju de bästa på honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in