2023-03-15, 15:07
Går och lägger sig på ett hotellrum i samma säng som det redan ligger två män i?
Vem gör så?

Alla var fulla och en av männen började tafsa henne på benet. Detta skedde för 9 år sedan?
Nu kommer hon på att hon vill göra en anmälan?

I vilken jävla verklighet lever rika där detta är något så fruktansvärt, till och med efter 9 år?

Där jag kommer från skrattar man bort en sån sak, på sin höjd får man sig en utskällning och skäms, sedan är det över. Men här går man alltså omkring och mår så dåligt i nio års tid att det sedan resulterar i en anmälan. Är hon efterbliven?
Citera
2023-03-15, 15:30
Medlem
Soterns avatar
Jag har alltid tyckt att hon var lite av en frisk fläkt i politiken, men nu föll hon som en sten.
Citera
2023-03-15, 15:52
Medlem
Summa summarium: hon lät detta vara i 9 år och när han sedan började gå emot hennes uttalanden om knark blev hon heligt förbannad och tänkte, först handen på låret för 9 år sedan och nu detta! Han kränker mig! Nu räcker det!
Citera
2023-03-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Läser tråd bakifrån, (för kunna läsa senaste nytt utan behöva läsa ev uppgifter som är gamla)så läste då något om att hon ville förstöra för SD.
Nu menar jag iofs inte att hon är kristen utan smal

Hon och Busch är Stureplanskristna, lite grand som Runar och deras föregångare, amerikanska televangelister. Silikon och botoxerade änglar som förtjänar diamanter och juveler för att deras eviga själar är så rena och välparfymerade
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-03-15 kl. 15:59.
Citera
2023-03-15, 15:59
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Hon och Busch är Stureplanskristna. Silikon och botoxerade änglar som förtjänar diamanter och juveler för att deras eviga själar är så rena och välparfymerade

Ska hem nu så orkar inte googla men vad hette kyrkan ?
Singing Hill ? Hillsong kanske eller något?
Singing Tree ?
Citera
2023-03-15, 16:01
Medlem
någon här som har stoppat in sin pitt i hennes mutta?
om ja. rakad eller orakad mutta?
Citera
2023-03-15, 16:38
Medlem
Med Sara Skyttedal har Kristdemokraterna fått sin värdegrund förankrad hos drogliberalerna
https://www.expressen.se/nyheter/ing...an-30-minuter/

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...h-johan-ingero
Citera
2023-03-15, 16:45
Medlem
Hon verkar vara narcissist?
Citera
2023-03-15, 18:30
Medlem
CharlieWaffless avatar
Ens förtroende för politiker och politiken är det som mest får sig en törn. På vilken annan arbetsplats sker ens något liknande? Det är som förvuxna tonåringar så som dom beter sig.
Citera
2023-03-15, 19:28
Vad konstigt att man fattade att det handlade om weedet direkt. Protestanter förnekar sig inte.

Vad hände? Kallade han henne en smutsig pundare eller något varpå hon kontrade med att anmäla en 9 år gammal grej? Hon är i alla fall ingen transbrud för sånt gör riktiga tjejer hela tiden.

Skitsamma. Lyfter hon knarkgrejen är allt förlåtet. Hon är folkvald, hon ska säga vad hon vill och tycker. Fett dumt att Ingerö inte klarar av att en tjej har egna åsikter utan att det ska bli såhär.
Citera
2023-03-15, 20:49
Medlem
Fethetens avatar
Fullständigt idiotisk av henne att komma med detta 9 år efter en blöt fest bara för att hämnas för att han petade henne från EU parlamentet och alla cash det medför. Hon petas därifrån för att hon vill legalisera cannabis (vilket jag visserligen håller med om då det skulle ta bort en stor inkomst för de kriminella bl a).
Det finns inget som talar för att hon talar sanning, de har offentligt skrivit glada kommentarer på varandras sociala medier bara 4 månader efter att detta hänt, fram till för några månader sedan.
Hon sänker hela KD och sig själv med detta och borde vara rejält hatad inom partiet nu. Bye bye KD, inte en chans att ni klarar nästa val efter detta och dessutom tappat en av era bästa resurser.
Citera
2023-03-15, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
någon här som har stoppat in sin pitt i hennes mutta?
om ja. rakad eller orakad mutta?

Troligen inte. Mina fördomar säger att inte hänger så många mörkhyade män på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in