2013-11-09, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MolkomAnnor
Var det på en populär krog/pub, dit folk återvänder??
Japp!
Citera
2013-11-09, 01:33
Medlem
HenkeEdges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerfeld
Ja, fast det är ju delvis creepy och delvis har jag inte tid med det.

Dessutom var detta en vardag och jag har inte möjlighet att vara ute och festa sent in på natten den dagen varje vecka, det går ju liksom inte. Stället blir dessutom så packat på helger att det inte ens är roligt att gå dit, så sannolikheten att jag går dit en fre-lör är typ noll. Tänkte mer om det fanns en sida här på nätet man kunde använda sig utav eller något annat kreativt som ni flashbackare brukar vara bra på att koka ihop. Men tack ändå, tro mig; jag har gått i de tankebanorna..

Om det nu är en storstad, har inte utestället en massa bilder på finest.se eller liknande så kanske du ser henne där.
Citera
2013-11-09, 10:07
Medlem
Zikniks avatar
Glöm, gå vidare. Dra eventuellt en handtralla för att lätta på trycket.
Citera
2013-11-09, 12:16
Medlem
Hade ett liknande scenario i somras. Träffade en tjej som bokstavligen talat såg ut som en ängel på en festival i somras. Dansade, snackade och hon var uppenbarligen intresserad sen splittrades vi pga en moshpit och hittade inte henne efter det. Funderade på det i flertal dagar efteråt och hade massa bilder, etc, ångest och så vidare att jag inte tog hennes nummer direkt.

Inser efteråt att chansen att man träffar personen är ytterst liten, så om du nu mot alla odds skulle träffa personen igen så kan du ju se det som "ödet" och att du får en ny chans och då kan du göra allt bättre i den situationen. Gå inte och vänta på något dock och fortsätt med ditt liv istället eller eventuellt se över hur du kan hantera en liknande situation i framtiden på ett bättre sätt.

Citera
2013-11-09, 12:29
Medlem
Och vad skulle du göra om du får tag på namn och adress då? Skicka ett brev med texten "Tjena, du kanske minns mig, vi hade ögonkontakt för 35 dagar sedan på krog XXXX. Jag tyckte du var en pudding så nu har jag suttit och lekt privatdetektiv 24/7 sedan dess för att hitta dig. Du kanske vill ta en kaffe någon dag?

PS. Jag älskar dig!"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in